Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-11-25, 21:28
Medlem
shpongle spelar i Stockholm den 26:e maj på annexet, och jag köpte precis en biljett.
Vad tror ni, vågar man droppa en lapp syra, alternativt lite mdma?
Själv tror jag att polisen kommer ha stenkoll på eventet, jag menar, det är shpongle, det säger sig självt att folk kommer ta droger där.
Vad säger ni, skulle ni göra det eller är det en onödigt stor risk att farbror blå knackar en på axeln?
Citera
2015-11-25, 21:44
Medlem
Jag skulle skippat lappen tyvärr. .. ska bli kul att se shpongle dock!
Citera
2015-11-25, 23:19
Medlem
pmsls avatar
Skippa knarket kryllar av grisar på dessa event.
Citera
2015-11-25, 23:23
Medlem
uuy1851s avatar
Jag kommer ta DMT, och röka Cannabis sen efter, förhoppningsvis finns möjlighet för Cannabis då jag köper VIP gold-pass.
Citera
2015-11-26, 00:36
Medlem
MDMA är nog riskfyllt att ta, men hur är det med LSD eller ketamin? Ger de ens utslag på polisens vanliga urin-tester som de gör på plats?
Citera
2015-11-26, 01:09
Medlem
Tog mdma på the prodigy som var i början av denna månad på samma arena, alla verkade vara höga så ingen jävel brydde sig. Tändes även en gås i publiken! Tror inte risken är så mkt större på Shpongle vafan ska de arrestera varenda människa, det går ju inte an
Citera
2015-11-26, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maneetti
MDMA är nog riskfyllt att ta, men hur är det med LSD eller ketamin? Ger de ens utslag på polisens vanliga urin-tester som de gör på plats?

Urintest på plats? Låter bökigt.

Och innan någon kommenterar det så ska det va 28e maj och inte 26e!
Citera
2015-11-26, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Urintest på plats? Låter bökigt.

Och innan någon kommenterar det så ska det va 28e maj och inte 26e!
Har läst om andra events där civilare hänger runt toaletterna och tar folk som går in och ut där och låter de pissa i någon behållare, sen läser de av med något snabbtest. Blir rätt många som får följa med till stationen på bara misstanke annars?
Citera
2015-11-26, 02:57
Medlem
Citat:
Har läst om andra events där civilare hänger runt toaletterna och tar folk som går in och ut där och låter de pissa i någon behållare, sen läser de av med något snabbtest. Blir rätt många som får följa med till stationen på bara misstanke annars?

Mig veterligen så kan dom inte tvinga dig att pissa varken på eller utanför stationen.
Citera
2016-02-21, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Mig veterligen så kan dom inte tvinga dig att pissa varken på eller utanför stationen.

Kan och kan, teoretiskt har de lagstöd för att låta sjukvårdspersonal sätta en kateter.
Citera
2016-02-21, 09:40
Medlem
chaaans avatar
Citat:

Lsd har jag hört att det kan ge utslag på amfetaminer?
Ketamin ger inget utslag på urinprov.
Citera
2016-02-21, 10:35
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaaan
Lsd har jag hört att det kan ge utslag på amfetaminer?
Ketamin ger inget utslag på urinprov.

Har du någon källa på att LSD skulle ge utslag som amfetaminer?
Numera så finns det stickor för ketamin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in