2016-02-16, 23:03
Medlem
Amarantis avatar
Fick bekräftelse idag att mitt är på väg. Hoppas det dyker upp imorgon. Har inte varit så här taggad på att testa något nytt sedan 3-cmc. Att det enbart är positiva recensioner på denna hjälper inte min ivriga djävulska väntan. Kan inte morgondagen komma snart?
Citera
2016-02-16, 23:30
Medlem
Denna är absolut den bästa just nu utan tvekan,
Citera
2016-02-16, 23:32
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Fick bekräftelse idag att mitt är på väg. Hoppas det dyker upp imorgon. Har inte varit så här taggad på att testa något nytt sedan 3-cmc. Att det enbart är positiva recensioner på denna hjälper inte min ivriga djävulska väntan. Kan inte morgondagen komma snart?

Om trettio minuter är din morgondag här .

Många verkar nöjda och har fortsatt köra på ett tag och kanske knappt landat än . Men för er som gjort det, talar vi om mycket obehag? 3-cmc gav typ inget medan 4f-pvp var desto värre. Var ligger denna i spannet mellan dessa tro?
Citera
2016-02-16, 23:55
Medlem
caecos avatar
Citat:
Haha tror nog många känner igen sig i känslan av att öppna brevlådan och där är paketet man väntat på. Lika stor besvikelse varje gång det inte dyker upp när man hade förväntat sig det även om man inte hade tänkt använda det just den dagen.

Testade 3-cmc när jag blev bjuden på kanske 500mg. Gick åt fort på en kväll men var garanterat mer serotonerg. Du blir inte besviken om du inte har extremt höga förväntningar och förväntar dig ett annat typ av rus.

Citat:
Ursprungligen postat av esant
Om trettio minuter är din morgondag här .

Många verkar nöjda och har fortsatt köra på ett tag och kanske knappt landat än . Men för er som gjort det, talar vi om mycket obehag? 3-cmc gav typ inget medan 4f-pvp var desto värre. Var ligger denna i spannet mellan dessa tro?
Började känna av lite lätt ångest, troligtvis pga av den höga pulsen. Tagit 10mg diazepam och allt känns helt bra igen även om det börjar bli dags att sova. Men jag har känt ett illamående ända sedan första linan, inte något som stör alltför mycket utan märks mest när ruset börjar dala och försvinner efter en liten stund efter påfyllning.

3-cmc gav mig inte heller något obehag och denna känns ganska likvärdig förutom den höga pulsen som kan ha berott på att jag intagit phenylpiracetam. Det som blir intressant är om jag kommer somna i hyfsad tid eller om det kommer behövas mer valium. Har absolut noll tolerans nu så vill inte vara efterflöddrad på föreläsningarna imorgon. Några erfarenheter från 4f-pvp har jag inte vad jag kan minnas om det inte var en av få droger jag slängt då den varken gav mig välmående eller någon stimulans.
Brukar däremot känna mig bra förstörd av MDMA och andra serotonerga droger och den absolut värsta avtändningen ger amfetamin. Brukar känna mig mer eller mindre förstörd och orkeslös i flera dagar vilket resulterade i benso i flera dagar förr i tiden. Detta är nog mer eller mindre anledningen till att jag aldrig fastnat för centralstimulerande droger, utan enda syftet det fyller för mig är att kunna studera intensivt under tentaperioder.

Såvida jag inte känner mig förstörd imorgon så skulle jag jämföra avtändningen med den lilla avtändningen kokain ger innan man somnat. En liten rastlöshet och lite ångest som är helt borta när jag vaknar. Men något jag lärt mig efter ett tag är att alltid spara en liten lina till dagen efter så man kommer igång på morgonen efter en kväll på de flesta centralstimulerande preparat. Däremot har jag druckit nästan två liter vatten utan att ha pissat en enda gång ikväll, vilket känns jävligt udda för centralstimulantia.
Senast redigerad av caeco 2016-02-17 kl. 00:04.
Citera
2016-02-17, 00:15
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Började känna av lite lätt ångest, troligtvis pga av den höga pulsen. Tagit 10mg diazepam och allt känns helt bra igen även om det börjar bli dags att sova. Men jag har känt ett illamående ända sedan första linan, inte något som stör alltför mycket utan märks mest när ruset börjar dala och försvinner efter en liten stund efter påfyllning.

3-cmc gav mig inte heller något obehag och denna känns ganska likvärdig förutom den höga pulsen som kan ha berott på att jag intagit phenylpiracetam. Det som blir intressant är om jag kommer somna i hyfsad tid eller om det kommer behövas mer valium.

Ja med så pass hög puls förstår jag att du tar en benso. Får hoppas det inte behövs mer i alla fall.

Uppdatera gärna imorgon om hur det gick med den saken och hur det känns sådär dagen efter!
Citera
2016-02-17, 00:40
Medlem
Lomma63s avatar
Provade för första gången. Är en gammal amfetaminist och har försökt läsa mig till om det skulle gå och hitta något potent ersättning bland RC som var likvärdigt med malvax. Idealet är de polska stentjacket som fanns åren 2000-2002.
Men blir förvirrad av alla bokstav-siffer namnen :-) (någon som har tips)
Köpte ethyl-hexedrone från rc24 trevligt och snabb respons. Snyggt paketerat . Är impad. Med ögonmått och fick i mig ca 80-100mg nasalt och det var en varm go känsla klart potent blev lite åt tunghäftehållet och lite snöig. Men mådde bra. Men fick huvudvärk fick bort den med vattenpåfyllning och alvedon .Hade tagit ett gäng effar på förmiddagen. Tror att dessa kan ha påverkat detta. Ska prova ta några mindre doser 30-50mg/dos i morgon med 2-4 timmar i mellan och vara ren/efter god nattsömn. Annars kan jag bara säga nöjd. Lite åt kola hållet tror att med små doser och pilsner ute bland folk kan den komma till sin fördel på ett bra sätt.
Citera
2016-02-17, 02:53
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Ja med så pass hög puls förstår jag att du tar en benso. Får hoppas det inte behövs mer i alla fall.

Uppdatera gärna imorgon om hur det gick med den saken och hur det känns sådär dagen efter!
Kanske har doserat alldeles för mycket och för sent för att kunna somna. 20mg valium, tog 20mg inderal(propranolol) vilket det råder delade meningar om risken när det gäller att blodtrycket ökar. Har även tagit en liten mängd av U-47700. Jävla idiotblandning där man inte har en aning om vad för möjliga bieffekter det finns. Men jag gjorde fel i att tro att det var som kokain och därav inga problem att somna i hyfsad tid. Skippar åtminstone första föreläsningen och hoppas på att somna inom några timmar. Men att dra en lina på eftermiddagen eller kvällen kan troligtvis resultera i en sömnlös natt. Känner mig fortfarande lite påverkad utan något större välmående. Men klar nog i huvudet för att gå upp ur sängen och plugga matematik ett tag.
Citera
2016-02-17, 02:57
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Kanske har doserat alldeles för mycket och för sent för att kunna somna. 20mg valium.
Hjälpte inte det mot sömnen?
Citera
2016-02-17, 03:02
Medlem
caecos avatar
Citat:
Någon form av trötthet har infunnit sig. Hade jag inte tagit några droger tidigare under dagen skulle jag garanterat ha slocknat. Ångesten släppte och jag är ganska avslappnad, men det känns som att sömnen är långt borta. Troligtvis har jag inte landat ännu trots att det var 5 timmar sedan sista linan som kanske var på 10-20mg. I vanliga fall hade jag varit alldeles för seg för att kunna plugga matematik efter 20mg valium, så någon stimulans i bakgrunden gör att jag är förhållandevis "nykter".

Mår inte dåligt alls och pulsen börjar närma sig min normala puls. Men troligtvis finns någon effekt av drogen kvar vilket gör att jag inte somnar. Lite synd med tanke på att jag hade hoppats på en substans i stil med kokain där man kan sova efter en utekväll. Har totalt fått i mig närmare 400mg vilket kanske är en stor dos av den här drogen med tanke på att jag började på eftermiddagen. En orsak till det kan ju vara som jag nämnt tidigare phenylpiracetam vilken är en möjlig orsak till den höga pulsen. Blir mer intressant imorgon eller i helgen om pulsen skjuter iväg lika mycket, vilket nog är det som orsakar sömnproblemen.
Senast redigerad av caeco 2016-02-17 kl. 03:14.
Citera
2016-02-17, 04:14
Medlem
Citat:
20mg valium hjälper knappast om man är tokfjuttad! Då tarvas 0.5mg x valfritt nummer alprazolam! (jag brukar grunda med 0.25mg lite då och då under resans lopp som när det börjar bli dags att lägga ner då tar jag 0.5 x 2 inom loppet av "återställningsritualen". Alltså när man duschar, borstar tänderna, lagar mat, vankar runt som en mindless drone osv.

Det går lätt att ta mer om man vill det också! Jag är lite konservativ med mitt bensande bara.

Bara mitt inputt på detta.
Citera
2016-02-17, 06:05
Medlem
Risplockarns avatar
Det var ju synd att man inte hann nappa på RC24an för ett G till. Mina 500mg tog slut vid 02:30~ tiden tror jag, och jag började vid 14:30 eller liknande. 12 timmar på 500mg är ju riktigt bra tycker jag, och då slösades en del på olika dumma sätt dessutom. Känner inte att ATn är så farlig alls, är ångestfri men stel och spänd och undernärd. Känner en slags trötthet i huvudet rent fysiskt, tunga ögon men fortfarande mentalt alert och lite i gasen, verkar plana ut rätt lugnt det här. Verkar vara väldigt uttorkande, och har bara lyckats pissa 1 gång på 1,5-2 liter vatten/500mg 12h. Tagit en del resorb dock.

Kör inte med benso längre men har slängt i mig några kapslar lyrica för snart 2h sedan vilket är ungefär den tid det tar för att få full effekt och hittills funkar det bra, det är bara tröttheten som saknas som benson ger, och muskelavslappning. Men det är som sagt inte alls farligt, inte nära lika spänd och stel efter 12h som på de flesta stimulanter under lika lång tid.

God natt och må väl! Hoppas ni gillar denna lika mycket s om jag gjorde.
Citera
2016-02-17, 06:28
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
20mg valium hjälper knappast om man är tokfjuttad! Då tarvas 0.5mg x valfritt nummer alprazolam! (jag brukar grunda med 0.25mg lite då och då under resans lopp som när det börjar bli dags att lägga ner då tar jag 0.5 x 2 inom loppet av "återställningsritualen". Alltså när man duschar, borstar tänderna, lagar mat, vankar runt som en mindless drone osv.

Det går lätt att ta mer om man vill det också! Jag är lite konservativ med mitt bensande bara.

Bara mitt inputt på detta.
Har alltid förr i tiden använt mig av xanor då det varit min "huvudbenso". Har mer eller mindre lagt ner med benso men tänkte att jag skulle ha en svagare benso den här gången som har lite längre halveringstid. Har fortfarande inte somnat, men en stor anledning till det är att jag började städa igenom alla påsar med droger och gamla kartor och liknande. Hittade 1 xanor samt blev påmind om att jag hade lite kvar av min subutex.
Klockan är så pass mycket att det ändå inte är någon idé att sova först jag börjar bli riktigt trött så troligtvis skippar jag föreläsningarna och drar någon lina för att studera lite effektivare hemma. Men ni som testat substansen, vågar man fylla på ytterligare ett tag efter att man sovit en stund eller kommer det innebära att det blir ytterligare en natts sömn som försvinner? Var ju ganska nyligen en RC-stimulant hade så pass lång halveringstid att allteftersom folk återdoserade, desto längre tid innan de kunde sova.

Men glöm vad jag sa tidigare om kort rustid. Klockan är strax 7.00 och jag är inte det minsta trött längre. Vore intressant att höra från flera om de upplever samma sak och om andra tror att halveringstiden är ganska lång. Kan tänka mig att det inte är något man kan dra en lina av precis när krogen stänger och sen lyckas somna när man kommer hem.

Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Det var ju synd att man inte hann nappa på RC24an för ett G till. Mina 500mg tog slut vid 02:30~ tiden tror jag, och jag började vid 14:30 eller liknande. 12 timmar på 500mg är ju riktigt bra tycker jag, och då slösades en del på olika dumma sätt dessutom. Känner inte att ATn är så farlig alls, är ångestfri men stel och spänd och undernärd. Känner en slags trötthet i huvudet rent fysiskt, tunga ögon men fortfarande mentalt alert och lite i gasen, verkar plana ut rätt lugnt det här. Verkar vara väldigt uttorkande, och har bara lyckats pissa 1 gång på 1,5-2 liter vatten/500mg 12h. Tagit en del resorb dock.

Kör inte med benso längre men har slängt i mig några kapslar lyrica för snart 2h sedan vilket är ungefär den tid det tar för att få full effekt och hittills funkar det bra, det är bara tröttheten som saknas som benson ger, och muskelavslappning. Men det är som sagt inte alls farligt, inte nära lika spänd och stel efter 12h som på de flesta stimulanter under lika lång tid.

God natt och må väl! Hoppas ni gillar denna lika mycket s om jag gjorde.
Även du upplever att den är väldigt uttorkande, vilket känns lite konstigt när man knappt pissar någonting trots att man dricker en hel del. Amfetamin som i övrigt känns som en av de mer vätskedrivande drogerna gör ju att man pissar flera gånger i timmen. Nu har jag inte varit nykter sen ruset har försvunnit utan påverkad av både benso och opiater så har lite svårt att avgöra hur avtändningen är för mig. Får försöka få några timmars sömn och se hur jag känner när jag vaknar.
Senast redigerad av caeco 2016-02-17 kl. 06:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in