Citat:
Ursprungligen postat av
Amaranti
Fick bekräftelse idag att mitt är på väg. Hoppas det dyker upp imorgon. Har inte varit så här taggad på att testa något nytt sedan 3-cmc. Att det enbart är positiva recensioner på denna hjälper inte min ivriga djävulska väntan. Kan inte morgondagen komma snart?
Haha tror nog många känner igen sig i känslan av att öppna brevlådan och där är paketet man väntat på. Lika stor besvikelse varje gång det inte dyker upp när man hade förväntat sig det även om man inte hade tänkt använda det just den dagen.
Testade 3-cmc när jag blev bjuden på kanske 500mg. Gick åt fort på en kväll men var garanterat mer serotonerg. Du blir inte besviken om du inte har extremt höga förväntningar och förväntar dig ett annat typ av rus.
Citat:
Ursprungligen postat av
esant
Om trettio minuter är din morgondag här

.
Många verkar nöjda och har fortsatt köra på ett tag och kanske knappt landat än

. Men för er som gjort det, talar vi om mycket obehag? 3-cmc gav typ inget medan 4f-pvp var desto värre. Var ligger denna i spannet mellan dessa tro?
Började känna av lite lätt ångest, troligtvis pga av den höga pulsen. Tagit 10mg diazepam och allt känns helt bra igen även om det börjar bli dags att sova. Men jag har känt ett illamående ända sedan första linan, inte något som stör alltför mycket utan märks mest när ruset börjar dala och försvinner efter en liten stund efter påfyllning.
3-cmc gav mig inte heller något obehag och denna känns ganska likvärdig förutom den höga pulsen som kan ha berott på att jag intagit phenylpiracetam. Det som blir intressant är om jag kommer somna i hyfsad tid eller om det kommer behövas mer valium. Har absolut noll tolerans nu så vill inte vara efterflöddrad på föreläsningarna imorgon. Några erfarenheter från 4f-pvp har jag inte vad jag kan minnas om det inte var en av få droger jag slängt då den varken gav mig välmående eller någon stimulans.
Brukar däremot känna mig bra förstörd av MDMA och andra serotonerga droger och den absolut värsta avtändningen ger amfetamin. Brukar känna mig mer eller mindre förstörd och orkeslös i flera dagar vilket resulterade i benso i flera dagar förr i tiden. Detta är nog mer eller mindre anledningen till att jag aldrig fastnat för centralstimulerande droger, utan enda syftet det fyller för mig är att kunna studera intensivt under tentaperioder.
Såvida jag inte känner mig förstörd imorgon så skulle jag jämföra avtändningen med den lilla avtändningen kokain ger innan man somnat. En liten rastlöshet och lite ångest som är helt borta när jag vaknar. Men något jag lärt mig efter ett tag är att alltid spara en liten lina till dagen efter så man kommer igång på morgonen efter en kväll på de flesta centralstimulerande preparat. Däremot har jag druckit nästan två liter vatten utan att ha pissat en enda gång ikväll, vilket känns jävligt udda för centralstimulantia.