2026-08-23, 19:32
Medlem
[quote=Sexet|95644462]
Ett nytt exempel är Fannyli6 på RS.
Uppger felaktig kik och ett whatsupnummer.
Svarar inte på pm på RS. Loggar in och ut hela tiden. Trots inlägg i gb så står samma felaktiga kik kvar.
När man börjar skriva om varningsklockor så raderar hen sin gb och blockar sen den som skrivit.

Tar gift på att utpressningen börjar om man kontaktar hen via luren.
Stor varning.

[Har fikat med flera som nämns i tråden tidigare. Alla är ok. Beehappy, Sthlsbruuden, SamanthaH med flera på Rosa, bara en asiat via Real. Någon som fikat med sexiebony08 på Rosa? ]
Citera
2026-08-24, 11:02
Medlem
Är även jag lite nyfiken på om någon fikat med Jessi (RS) på senare tid?
Har köpt filmer från henne förut så rent fysiskt är det inga frågetecken, tvärtom ;-) Men hon annonserar typ varje dag, och låter ibland rätt desperat på sin Kik-profil. Jag letar ju efter något lugnt, diskret och utan drama, då kanske det är lite "risky"? Eller oroar jag mig i onödan?

Undrar även över Stumpan och Matildakk på RS, någon med erfarenhet av dessa två? Stumpan verkar stabil och diskret, så ligger väl bäst till för en fika. Matildakk är "ny" i området och inga gästboksinlägg osv.

Önskar jag kunde bjuda tillbaka lite, men mina erfarenheter är långt ifrån färska så att säga.
Citera
2026-08-27, 09:04
Medlem
Vill varna för tjejen som går under namnet Bonnie på Rs.

En vän/bekant råkade ut för följande:
De hade träffats ett antal gånger tidigare.
De bestämde att åka iväg tillsammans (hämtning till Arlanda och vidare till utlandet). Hon skulle få totalt 20, varav 10 redan i förskott. Resan redan betald och klar.

På avresedagen tjatade hon till sig ytterligare 5 med motiveringen att det kommit en räkning. Resten skulle betalas på resan.
När det väl var dags att hämta henne slutade hon svara helt. Han fick åka själv och blev senare blockad.
Han hade själv sagt att han inte kände sig bekväm med förskott, men hon skrev mycket och verkade engagerad så han gick på det ändå.

Kör aldrig förskott med Bonnie eller ännu hellre - undvik helt.
Har någon annan liknande erfarenheter av henne?
Citera
2026-08-28, 20:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Saraoh
Asså, jag har absolut problem med min vikt, men jag hoppades att jag inte klassades som mullig eller tjock.
Är du fortfarande aktiv Sarah..?
Citera
2026-08-29, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldenring
Vill varna för tjejen som går under namnet Bonnie på Rs.

En vän/bekant råkade ut för följande:
De hade träffats ett antal gånger tidigare.
De bestämde att åka iväg tillsammans (hämtning till Arlanda och vidare till utlandet). Hon skulle få totalt 20, varav 10 redan i förskott. Resan redan betald och klar.

På avresedagen tjatade hon till sig ytterligare 5 med motiveringen att det kommit en räkning. Resten skulle betalas på resan.
När det väl var dags att hämta henne slutade hon svara helt. Han fick åka själv och blev senare blockad.
Han hade själv sagt att han inte kände sig bekväm med förskott, men hon skrev mycket och verkade engagerad så han gick på det ändå.

Kör aldrig förskott med Bonnie eller ännu hellre - undvik helt.
Har någon annan liknande erfarenheter av henne?

Inte alls förvånad. Hon är rent allmänt svårt att få till träff med trots att allt är bestämt. Har inte gjort vad din vän gjort men hon har ställt in när man varit utanför porten genom att sluta svara. Eller bestämt dag och tid och hon är plötsligt sjuk eller slut på batteri eller kik slutar funka haha. Finns andra tjejer att lägga tid på.
Citera
2026-08-29, 16:08
Medlem
Någon som har tips på hotell/lägenheter i Stockholm att använda för ett outcall? Tänker att man helst vill ha något där man kan checka in och ut diskret och på samma dag. Har blivit bundis med tjejen ifråga så kan nog skriva båda namnen på rummet och vi kommer stanna några timmar men man vill kunna checka ut samma dag.
Citera
2026-08-29, 16:38
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
Någon som har tips på hotell/lägenheter i Stockholm att använda för ett outcall? Tänker att man helst vill ha något där man kan checka in och ut diskret och på samma dag. Har blivit bundis med tjejen ifråga så kan nog skriva båda namnen på rummet och vi kommer stanna några timmar men man vill kunna checka ut samma dag.

Finns nog inget hotell där man inte betalar per natt. Däremot finns det väl inget som hindrar dig från att checka ut redan på kvällen. Inte direkt ovanligt att man får ändrade planer. Kolla bara att deras reception är öppen så är det inga problem.
Citera
2026-08-29, 17:10
Medlem
Har träffat Ivona på RS ett par ggr nu. Magiskt avslappnande massage, med fjäderlätt beröring. Skön teasing och avslut. (med handen). Inte massage i traditionell mening, mer smekande lätta beröringar.

En annan fråga: har någon träffat Merrie som finns på classifieds på ST?
Citera
2026-08-29, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
Moment 22. ..Tips på diskreta hotell. Det är inte bara horor och torskar som hänger på detta forum...
Citera
2026-08-29, 22:29
Medlem
Nån som fikat med Alexandra, Amanda, Alexya eller Gianelli på HE?
Citera
2026-08-30, 01:15
Medlem
Är det vanligt med utpressning från eskorter här i Sverige?
Citera
2026-08-30, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yahoyang
Är det vanligt med utpressning från eskorter här i Sverige?
Jag har aldrig hört talas om att en riktig eskort har försökt utpressa någon. Det händer säkert bakom kulisserna ibland, men definitivt inget som är vanligt förekommande. Däremot finns det gott om fakeannonser, varav en del säkerligen har utpressning som mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in