2026-09-01, 07:21
Medlem
Angelica på ST, någon?
Citera
2026-09-01, 09:49
Medlem
norther1s avatar
Någon som fikat med maria_companion nyligen? Hon har varit verksam ett par år och har många och mixade omdömen. Av den lilla informationen som finns tillgänglig så verkar det som att hon steppat upp sitt game lite, men skulle gärna höra något mer härifrån.
Citera
2026-09-01, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Någon som fikat med maria_companion nyligen? Hon har varit verksam ett par år och har många och mixade omdömen. Av den lilla informationen som finns tillgänglig så verkar det som att hon steppat upp sitt game lite, men skulle gärna höra något mer härifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorVit
Angelica på ST, någon?
Gillar du petite, är hon perfekt. Någon som vet om Emma (32) och Sweet Rebecka har slutat?
Citera
2026-09-08, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
Är bellalune LunaBelle? Trodde hon va fejk haha. Är hon tjock? verkar ha fina bröst men osäker på resten.

Aldrig lyckats få tag i Lava heller.

Svar ja, mycket trevlig. Inte fake men säkert lite svår att få kontakt med (hade skrivit ett par gånger utan svar innan jag fick till en träff).
Citera
2026-09-08, 18:10
Medlem
Fick tag på ett finskt kontantkort men tänkte inte på att man behöver aktivera det inom finska gränsen.
Någon som vet om det är möjligt på något sätt att aktivitet den inom Sverige eller är det kört?
Citera
2026-09-08, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusling
Fick tag på ett finskt kontantkort men tänkte inte på att man behöver aktivera det inom finska gränsen.
Någon som vet om det är möjligt på något sätt att aktivitet den inom Sverige eller är det kört?

Jag har aktiverat mitt i Sverige, så jag gissar att det inte är något problem för dig. Men det är väl bara tt du provar.
Citera
2026-09-08, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag har aktiverat mitt i Sverige, så jag gissar att det inte är något problem för dig. Men det är väl bara tt du provar.
Fan va mobilen jag testade med som inte fick det att gå för när jag körde på en annan var det inget problem
Citera
2026-09-09, 15:50
Medlem
Har någon haft trevligt med Georgina Maria RE och kan ge utlåtande?
Citera
2026-09-10, 11:02
Medlem
Min andra fråga är om den bästa facefuck jag upplevt- Ms petite deepthtoat. Har någon film med hennne att dels eller sälja?
Citera
2026-09-10, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
OK, hon hade annons på ST som hastigas. Påstod i presentationen att hon är 60. Men det är väl som vanligt, det dras av allt mellan 2 och 20 år.
Ang Helene_sthlm, hon är nog 63 år vid det här laget. I annonsen skriver hon att hon är 60 år. Såg hennes ad på ST kort stund för ett tag sedan. /Ronny
Citera
2026-09-10, 16:47
Medlem
Är dessa damer på den färgade sidan?
Citera
Idag, 01:23
Medlem
Flashback raderar mina bilder direkt, så jävla trött på censuren... 🙄 Har lagt hela mitt privata album här istället. Kolla tredje fotot och skriv till mig om du vågar: https://shrinkz.org/taboosluts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in