2025-01-10, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamantProxima
Någon vänlig själ påpekade att denna tråden fallit av lite i kvalitet och där mycket efterfrågades men få egna bidrag/recensioner angavs. Här kommer mitt lilla bidrag för att stävja det.

Larya ST - ser vackrare ut på bilderna men fasiken så god personlighet att det väger upp. Hon är söt som en godis. Riktigt professionell, det märks. Jag skulle kunna återvända till henne just för hur professionell hon är.

Vill likt andra höja ett varningens finger för Natalie F som inte längre finns på ST. Hon körde tillsammans med Sara 19 och som någon annan så exemplariskt förklarade det så tror hon att hon är så snygg att hon inte behöver anstränga sig överhuvudtaget. Det finns en anledning till alla nekade recensioner, boka bara om du vill bli av med pengarna snabbt. Värsta servicen jag varit med om men såg till att knulla henne hårt när jag insåg vart det barkade hän. Hennes rumskompis Sara 19 dock, mycket bättre personlighet och allmänt väldigt sexig och skön. Om de återkommer till Sverige, se till att boka enbart henne och outcall så du slipper väninnan "Natalie".

Kommer inte ihåg de andras två namn som jag provat att fika med i Stockholm men återkommer när minnet inte sviktar. Båda dessa var bra och professionella. En var av spansk härkomst dock. Kan posta hennes namn om hon tjänstgör i Sverige igen och jag upptäcker henne.

God kväll mina gentlemen.

Det står på ST att de inte gör outcall. Men dem gör det alltså? Är det bara Sara som gör det då? Jag gillar inte att åka till deras lägenhet så farbror blå kanske sitter och väntar på en när man kommer ut.
Citera
2025-01-10, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Snarare jag menar att man har med kontanter och betalar.

Ja ja, så funkar det såklart. Med förskott menade jag ju att man är på plats. Att betala ens en hundring eller så i förskott innan man ens träffats som jag ser att vissa vill, skulle jag aldrig göra.
Citera
2025-01-11, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Ja ja, så funkar det såklart. Med förskott menade jag ju att man är på plats. Att betala ens en hundring eller så i förskott innan man ens träffats som jag ser att vissa vill, skulle jag aldrig göra.

Om det är en svensk tjej som funnit på RS länge, har recensioner, osv, så tycer jag det är helt ok.
Gjort det två gånger med jättebra tjejer. De använder det för att sålla bort falskbokarna.

Edit: Se bara till att det är anonymt. Krypto eller GoGift.
Citera
2025-01-12, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Om det är en svensk tjej som funnit på RS länge, har recensioner, osv, så tycer jag det är helt ok.
Gjort det två gånger med jättebra tjejer. De använder det för att sålla bort falskbokarna.

Edit: Se bara till att det är anonymt. Krypto eller GoGift.

Jo det finns väl de som är seriösa vad gäller att skydda sig mot falskbokare och de som får kalla fötter. Liksom att de som vill ha en verifiering säkert också är seriösa som de oftast. Men jag tycker det finns så många seriösa tjejer som varken vill ha det ena eller andra, så för mig går bägge bort. Om marknaden ändrar sig och fler tar ut en bokningsavgift kanske man får tänka om.
Citera
2025-01-12, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JV.Sderstrm
Det står på ST att de inte gör outcall. Men dem gör det alltså? Är det bara Sara som gör det då? Jag gillar inte att åka till deras lägenhet så farbror blå kanske sitter och väntar på en när man kommer ut.

Just vid detta tillfälle var det incall i en relativt fin lägenhet som de korttidshyrde på söder. Så du har rätt i att de kanske inte erbjuder outcall. De brukar hoppa runt mellan Gbg och Malmö men vet inte om jag hade riskat samma läge igen (grannarna borde ju fatta). Ny lägenhet på nytt läge, kanske..
Citera
2025-01-13, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamantProxima
Någon vänlig själ påpekade att denna tråden fallit av lite i kvalitet och där mycket efterfrågades men få egna bidrag/recensioner angavs. Här kommer mitt lilla bidrag för att stävja det.

Larya ST - ser vackrare ut på bilderna men fasiken så god personlighet att det väger upp. Hon är söt som en godis. Riktigt professionell, det märks. Jag skulle kunna återvända till henne just för hur professionell hon är.

Vill likt andra höja ett varningens finger för Natalie F som inte längre finns på ST. Hon körde tillsammans med Sara 19 och som någon annan så exemplariskt förklarade det så tror hon att hon är så snygg att hon inte behöver anstränga sig överhuvudtaget. Det finns en anledning till alla nekade recensioner, boka bara om du vill bli av med pengarna snabbt. Värsta servicen jag varit med om men såg till att knulla henne hårt när jag insåg vart det barkade hän. Hennes rumskompis Sara 19 dock, mycket bättre personlighet och allmänt väldigt sexig och skön. Om de återkommer till Sverige, se till att boka enbart henne och outcall så du slipper väninnan "Natalie".

Kommer inte ihåg de andras två namn som jag provat att fika med i Stockholm men återkommer när minnet inte sviktar. Båda dessa var bra och professionella. En var av spansk härkomst dock. Kan posta hennes namn om hon tjänstgör i Sverige igen och jag upptäcker henne.

God kväll mina gentlemen.

Fyfan. Jag var den med den dåliga recensionen på henne för några månader sen. Ditt inlägg triggade igång min ilska igen haha.

Har dock funderat på hennes vän, men sett att även hon har många rejected recensioner så jag tveka. Egentligen är man ju dum som ger dom en chans igen men enligt dig verkar hon ju mycket mer medgörlig. Kanske faller dit bara för dom är så porrsnygga. Med risk för att bli blåst igen haha.

Men förstår jag rätt att hennes service är bra? Eller menade du att båda försöker bli av med en?
Senast redigerad av mysigpojke 2025-01-13 kl. 01:38.
Citera
2025-01-16, 15:40
Medlem
Hej! Någon som träffat Valentina på ST? Hon har bara en recension så blir lite nojig.
Citera
2025-01-16, 16:22
Medlem
berg33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HampBo
Hej! Någon som träffat Valentina på ST? Hon har bara en recension så blir lite nojig.
Också intresserad av att träffa henne. Skriv gärna en recension om det möte?
Citera
2025-01-16, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berg33
Också intresserad av att träffa henne. Skriv gärna en recension om det möte?
Hon ser ruggigt sexig ut. Har lite kontakt på Snap så får se om det blir ett möte.
Citera
2025-01-16, 19:56
Medlem
Sthlmsbruden på RS. Nån som provat?
Citera
2025-01-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HampBo

Hon är på riktigt. Hon har nytt konto men hennes gamla hade massa recensioner.

Jag prata med henne och fick även videos men mitt schema krocka sista sekund så var tvungen att avboka mitt besök. Hennes opererade röv vill man känna på. Kör på men skriv här hur det var sen .
Citera
2025-01-17, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
Hon är på riktigt. Hon har nytt konto men hennes gamla hade massa recensioner.

Jag prata med henne och fick även videos men mitt schema krocka sista sekund så var tvungen att avboka mitt besök. Hennes opererade röv vill man känna på. Kör på men skriv här hur det var sen .
Nu har jag träffat henne. Om man gillar det opererade så är hon helt galet sexig! Väldigt snäll och mysig också. Så kan bara rekommendera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in