2022-07-05, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
Måste tacka för tipset.

Har träffat Inababydoll två gånger nu.
Hon och Sarah har ju helt motsatta avsugningsstilar så jag tycker egentligen inte att det går att jämföra dem. Men skulle nog säga att de är på samma nivå ändå.
är hon i sverige nu?
Citera
2022-07-06, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
är hon i sverige nu?
Skulle tro det. Jag träffade henne för några dagar sen.
Citera
2022-07-06, 06:10
Medlem
Någon som vet om Sotnos22 på rs har slutat helt och hållet eller bara tagit en paus?
Citera
2022-07-06, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
Skulle tro det. Jag träffade henne för några dagar sen.
har hon annons någonstans nu?
Citera
2022-07-06, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
Eller eva sweet på ST
Sent svar, är inte här så ofta. Eva Sweet är den bästa på DT någonsin, en av två som klarar det hela vägen. En fetish, som hon förklarar det. Övriga sexet var också något extra. Tror tyvärr inte att hon kommer hit igen.
Citera
2022-07-06, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afub007
Någon som träffat Beehappy på senare tid ? Verkar trevlig ....
Ännu ett sent svart, är inte här så ofta. Träffade Beehappy igår igen. Har allt som jag kan önska mig, planerar redan nästa träff. Allt hon skriver i profilen stämmer. Men hon är kräsen har jag hört, inte alla får komma till.
Citera
2022-07-06, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
inget att bry sig om..helt värdelös
Det håller jag verkligen inte med dig om.
Hon kanske inte är för alla men jag tyckte om henne.
Citera
2022-07-06, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Om man bland annat tittar på olika sugardatingsidor finns det gott om svenska tjejer. Många svenska tjejer skaffar sig också snabbt ett "harem" med stamkunder och behöver sedan inte annonsera för att ha tillräckligt med kunder.
Det gäller även vissa utländska tjejer. Vet två från Litauen och en från Polen som har slutat att annonsera och istället hör av sig när de är i stan. Nackdelen är att de då nästan förväntar sig ett besök vilket inte alltid passar övrig planering eller fastställd budget.
Citera
2022-07-06, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Klart du kan kolla. Men bläddrar du sida efter sida i stockholm på personal ads så märker du säkert att samma tjejer spammar annonser dagligen. Finns en anledning varför.

Då och då går det att hitta något guldkorn på personal ads om det är en ny tjej som slänger upp en annons men det är sällan. De fina tjejerna som suger utan kondom med normala priser behöver lägga ut en annons och sen är det bara att fiska för dom.

De jag träffat har jag sökt upp själv för de är genuina och inte de där löpande band tjejerna som annonserar dagligen.
Så är det, guldkornen hittar man i sökfunktionen.
Citera
2022-07-06, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TOFIR
Msjen från rosa, någon som träffat?
Träffade henne i Täby för ett tag sedan. Bara sex, inget oralt eller GFE men svensk och trevlig.
Citera
2022-07-06, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macckan21
Är oxå nyfiken på maria_companion
Skicka gärna info Dm eller bara här :-)
Träffade henne för flera år sedan när hon kallade sig Maria Anal på RS. Trevlig norsk tjej då, lämnade en positiv kommentar, men är ganska säker på att profilen har tagits över av en utländsk tjej.
Citera
2022-07-06, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
Träffade henne för flera år sedan när hon kallade sig Maria Anal på RS. Trevlig norsk tjej då, lämnade en positiv kommentar, men är ganska säker på att profilen har tagits över av en utländsk tjej.
det var väl en öststatstjej som bott i norge o kunde lite norska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in