Hej!
Jag är 20, hon är 18 år.
Det är så att jag aldrig haft svårt med tjejer, men jag har aldrig dejtat på riktigt. Utan de tjejerna jag varit med har jag på ett eller annat sätt känt sedan tidigare genom jobb, skola, gemensamma vänner, osv.
Men nu är det så att jag träffat en tjej genom internet. Hon är den som är mest på, hör av sig varje dag innan jag vaknat, håller konversationerna i liv, osv. Efter en veckas chatt ansåg hon att vi skulle träffas, och det gjorde vi.
Vi tog en fika, vi satt och pratade i ca två timmar, det gick galant! Självklart låter jag henne verken betala för oss, eller sig själv. Men hon erbjöd ej att betala, dessutom skämdes hon inte att beställa mycket. Dock fick jag iaf ett tack för fikat, likaså fick jag ett tack när jag körde hem henne.
Efter ytterligare en veckas chatt, så gav jag förslaget att träffas igen, och det ville hon.
Vi tog en fika igen, (
vad finns det annars att göra, förslag?) vi pratade om allt möjligt i ca tre timmar! Den här gången beställde hon massor igen, utan att skämmas. Inte heller erbjöd hon sig att betala för oss, eller sig själv. Inte för att jag skulle låta henne betala, men tycker det är artigt att erbjuda att betala. Jag fick inget tack för fikat, inte heller fick jag ett tack för att köra hem henne.
Det jag undrar är, när ska jag kyssa henne? Går ju inte att kyssa henne över ett bord...
Förslag på andra sorts dejter förutom fika? Att ta hem henne till mig är uteslutet pga att jag för tillfället flyttat till en ny stad och bor hos ett par släktingar.
Tacksam för alla svar!