2005-11-05, 17:19
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Vi har nu fått ytterligare en moderator i "Eskort & prostitution", det är Pendeltåg som förutom detta även moddar "Övrigt" och "Bilar & fordon".

Välkommen!
Citera
2005-11-05, 17:24
Bannlyst
Fnask och glädjeflickor det är Pendeltågs melodi det
Grattis mannen!!!
Citera
2005-11-06, 21:51
Medlem
Pendeltågs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Vi har nu fått ytterligare en moderator i "Eskort & prostitution", det är Pendeltåg som förutom detta även moddar "Övrigt" och "Bilar & fordon".

Välkommen!

Tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av Reject
Fnask och glädjeflickor det är Pendeltågs melodi det
Grattis mannen!!!

Hehehe, nja inte riktigt faktisk... Det närmaste glädjeflickor jag kommit är en promenad på Reperbahn, i samband med en företagsresa + det obligatoriska besöket i samband med det på en strippklubb. För övrigt gick vi en hel grupp där, så jag gick inte själv där. Alltså inga sexköp i Pendeltågs register, vilket gör mig till en motpool till min kollega, men det skall nog gå bra ändå.

Annars är jag grön på området, så grön att detta är min första post i denna forumdel. Jag har tittat in ibland och läst lite förut, nu skall jag se till att bli lite mer aktiv här och hjälpa 47:an i modereringen samt vara lite bollplank och så.

Från mig till er alla, en liten;

//Pendeltåg
Citera
2005-11-06, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pendeltåg
Alltså inga sexköp i Pendeltågs register.......
Hej och välkommen som Moderator, Pendeltåg, från en icke helt oerfaren ”sexköpare”. Du har säkert förklarat ditt nick annorstädes någon gång. Men gillar du pendeltåg? Och det där med sexköp? Är det någon princip, eller har du bara inte kommit till ”skott” än?
Citera
2005-11-06, 23:24
Medlem
Sun Rulers avatar
Nu är det dags att taga supen,
den stärker varje svag fysik.
Den rinner ner igenom strupen,
river gott som en tolvtumsspik

Hej och välkommen samt ett grattis!
Citera
2005-11-06, 23:50
Medlem
Pendeltågs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av best man
Hej och välkommen som Moderator, Pendeltåg, från en icke helt oerfaren ”sexköpare”. Du har säkert förklarat ditt nick annorstädes någon gång. Men gillar du pendeltåg?

Tack! Mitt nick? Tja, jag tog ett som var ledigt, tyckte det var ett bra nick och dessutom lätt att sätta en passande avatar till, och ja, jag gillar pendeltåg. Sorry för off-topic från trådens huvudämne.

Citat:
Ursprungligen postat av best man
Och det där med sexköp? Är det någon princip, eller har du bara inte kommit till ”skott” än?

Tja vad skall jag säga? Jag har inget emot personer som köper sex, det får vara upp till var och en. Själv har jag aldrig kännt något behov av att köpa sex, så enkelt är det. Vad folk gör med sina pengar är upp till dem, och vill folk lägga dem på att köpa sex så får det vara upp till dem.

Prostitution behöver inte nödvändigtsvis vara något fult och smutsigt som en del ser det. För mig är det ett avtal mellan säljare och köpare. Sen tycker jag synd om personer som av fri vilja inte säljer sex, men det är en annan historia.

Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Hej och välkommen samt ett grattis!

Tack! Alltid kul med lyckönskningar.
Citera
2005-11-07, 05:42
Medlem
Citat:
Sen tycker jag synd om personer som av fri vilja inte säljer sex, men det är en annan historia.
Hoppas att det blev ett meningsbyggnads fel där...
Citera
2005-11-07, 22:06
Medlem
LillBenets avatar
Citat:
Sen tycker jag synd om personer som av fri vilja inte säljer sex, men det är en annan historia.

En moderator med humor skadar aldrig.. .
Citera
2005-11-07, 22:08
Medlem
Pendeltågs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Hoppas att det blev ett meningsbyggnads fel där...

Citat:
Ursprungligen postat av LillBenet
En moderator med humor skadar aldrig.. .

Hehehe vart lite fel där ja, så här skulle det stått... Eller föresten, bäst man är tyst kanske

Vad jag menade var alltså att jag tycker synd om personer som under tvång säljer sex, av olika anledningar...
Citera
2005-11-08, 15:31
Medlem
Ghandis avatar
och nu kanske det är dax(skulle antagligen gjorts för länge sedan) för någon moderator här och låsa tråden då den/dens innehåll inte hör hemma i detta forum.
Citera
2005-11-08, 16:21
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
och nu kanske det är dax(skulle antagligen gjorts för länge sedan) för någon moderator här och låsa tråden då den/dens innehåll inte hör hemma i detta forum.
Hur man än gör så får man skit, informerar men inte om ändringar i forumet så är det fel, när man väl informerar så är det också fel.

Hur man än vänder sig har man ändan bak, först när man står med brallorna nere så kommer ändan fram.

Skämt åsido, presentationstrådar får spreta ut lite utöver det vanliga, jag kommer defenitivt att åtgärda även denna tråd om det går alltför mycket över gränsen, än har jag inte fått någon RP på den iaf.

jag tycker att det är bra att de som hänger här emmellanåt vet vem som moddar. Jag är glad över att ha fått en medmod, det är bra med ett bollplank lite då och då. Extra kul också att Pendeltåg ännu ej torskat dit, om man säger så.
Citera
2005-11-08, 20:38
Medlem
Ghandis avatar
jo det är alltid bra med info, men annars brukar det va så viktigt att tråden följer topic o att topic följer forumets specifica del.(sex,bil,mat,sport)

Gillar man inte det e d bara o inte gå in i tråden igen. Ja e inne igen så ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in