Citat:
Ursprungligen postat av
saso
kan man fritera rpotatis i de ocks?
Jag har 2st sdana gammal versioner av "tefal actifry" (ocks varmluftsfritser) dr s stekar man ra pommes frites, oh herregud, aldrig smakat s goda pommes som man fr frn ra potatisar med en sdan frits. Bara en tesked olja och du fr nyttiga goda potatisar.
Nu har tyvrr en av mina sdana maskiner gtt snder efter 5 r av konstant bruk och jag r p jakt att uppgradera mig till en Philips maskin. Jag rek starkt den! Men s kan ju tex. cdon snka priset till 1 000 kr under mellandagarna, och alla vet ju hur El-Giganten media markt etc inte matchar priser mot internet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swanen92
Min sikt och tanke gllande mellandagsrean r att passa p att kpa det ni vill ha nu, och se om ni fr ett hyfsat pris, sedan om denna vara rabatteras under mellandagarna s kan ni strosa tillbaka till butiken och f mellanskillnaden tillbaka (prisgaranti) gller alla stora fysiska kedjor.
Detta gr ocks att man inte hetskper ngon "skit" bara fr att det ft r billigt
I vrsta fall sitter ni med en t.ex. Tv som ni uppskattar och tycker om men har betalt lite mer fr
Jo men de stora kedjorna matchar inte mot internet tyvrr... d sitter man fast. Sen s r det bara elgiganten och media markt som erbjuder prisgaranti.