Flera polispatruller har skickats till Jordbro söder om Stockholm med anledning av ett stort slagsmål.
Enligt polisen var ett tjugotal personer varit inblandade.
– Det är flera skadade, eventuellt har någon blivit stucken, säger Mikael Pettersson vid polisen.
Flera polispatruller har skickats till Jordbro söder om Stockholm med anledning av ett stort slagsmål.
Enligt polisen var ett tjugotal personer varit inblandade.
– Det är flera skadade, eventuellt har någon blivit stucken, säger Mikael Pettersson vid polisen.
Turkarna, tur dock att det inte var skjutvapen inblandat, själv bor man en station därifrån, bodde i jordbro i 5-6 år när jag var yngre ett riktigt skithål med bara invandrare nu för tiden
Mångrasism. Synd att det inte var skjutvapen inblandade så chansen hade varit större att några dött.
Turkar? Om det var etniska turkar så verkar de ha särskilda svårigheter att anpassa sig till det "Nya Sverige". Tycker de kanske att de har varit här så länge att det är deras nu?
Senast redigerad av Upland 2015-11-22 kl. 07:01.
Låter som zigenarklaner. De har väl ett läger eller bosättning i Jordbro?
Det vet jag faktiskt inte om dom har, åtminstone inte i mer betydande storlek än någon annan ort däromkring. För ett par år sedan var det ju snack om en romsk domstol som nån klan hade, den var belägen i Brandbergen som ligger ett par minuter från Jordbro.
Turkarna, tur dock att det inte var skjutvapen inblandat, själv bor man en station därifrån, bodde i jordbro i 5-6 år när jag var yngre ett riktigt skithål med bara invandrare nu för tiden
Jordbro har varit fullt av invandrare iaf dom senaste 30 åren.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!