• 1
  • 2
2015-11-21, 17:56
Medlem
r det ngon som vet ngon politiker eller liknande som har sagt korkade citat om flyktingkrisen som visar p att flyktingarna som kommer hit mts av hat?
Citera
2015-11-21, 17:58
Medlem
Borgarbohemens avatar
"Jag r inte rasist men..."
Citera
2015-11-21, 19:55
Citat:
Ursprungligen postat av Sagalundstrom
r det ngon som vet ngon politiker eller liknande som har sagt korkade citat om flyktingkrisen som visar p att flyktingarna som kommer hit mts av hat?
Vad menar du? Vill du ha:
1) Citat som pstr att flyktingar mts av hat?
2) Citat som bevisar att flyktingar mts av hat?
Citera
2015-11-21, 20:01
Medlem
retepm.s avatar
"Vi har inga murar i Sverige"- Guess who.
Citera
2015-11-21, 20:03
Bannlyst
"uppenbarligen finns ngon tradition eller ngonting annat som gr att MENA invandrare r mer bengna att snatta och stjla cyklar och tvtt"

Ovan r sagt av en FP invandrarminister. Hen har ftt ett hus p 10m2 uppkallad efter sej.
Citera
2015-11-21, 20:09
Medlem
BaronVonHelsings avatar
"Jag har ofta ftt den frgan men jag kan inte komma p vad svensk kultur r. Jag tror att det r lite det som gr mnga svenskar s avundsjuka p invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, ngonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sdana 'tntiga' saker." - Mona Sahlin
Citera
2015-11-21, 20:53
Medlem
patriot8s avatar
"Det r en dag nr vi ska minnas vad romerna betytt fr Sverige och fr Europa, nr det gller kultur och nr det gller att bygga vrt land." - Ullenhag

"Om tv lika meriterade personer sker jobb p en arbetsplats med f invandrare ska den som heter Mohammed f jobbet,.." - Sahlin
Senast redigerad av patriot8 2015-11-21 kl. 20:58.
Citera
2015-11-21, 20:57
Medlem
LaScalas avatar
"Och dda som flyr fr sina liv"
Stefan Lfvn
Citera
2015-11-21, 22:15
Medlem
cirkusregeringuss avatar
"Det spelar vl ingen roll vad det kostar?" - Gudrun Schyman angende massimmigrationen.

"Gr din plikt, krv din rtt - var med i vrt framtidsprojekt." - Stefan Lfven i oklar interpellationsanfrande i riksdagen.

"Vi behver ingen mer tillvxt." - sa Romson.

The list goes on. Den sista idioten r inte fdd.
Citera
2015-11-21, 22:19
Medlem
"Alla som inte dansar r vldtksmn"

Sttt p detta uttryck ofta med invandrare ute men nnu har det inte vari sant.
Citera
2015-11-21, 22:23
Medlem
LS2SBs avatar
"Vi har rd. Nr jag gick till danska tv-huset idag sg jag massor av hga byggnader fr miljarders miljarder." -Arnstad
Citera
2015-11-21, 22:33
Bannlyst
Den verlgset mest korkade kommentaren om rdande invandringspolitik kommer faktiskt frn Reinfeldt. Det dr om att han rest genom Sverige och sett hur mycket plats det finns.

Det var tur att han hade avgtt vid det laget fr annars hade den kommentaren varit brjan p slutet bde fr honom och moderaterna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in