Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-11-20, 21:53
  #49
Avstängd
dctruct: jag håller med. Jag ser inte ut att vara svensk och säger aldrig att jag är svensk även om jag är född i landet. Var man kommer ifrån beror inte på var man är född.
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbohemen
Det är väl helt klart märkligt att rasifierade röstar på ett rasistiskt parti som motarbetar andra kulturer.
På sätt och vis håller jag med dig men jag är bara så pass trött på islamiseringen att den är direkt farlig mot allt som är mänskligt. Jag tyckte tidigare att jag måste vara knäpp i skallen som röstar på några som hatar mig, men islamisterna hatar mig mer. Rasistiska svenskar kommer hata mig oavsett vad jag gör pga att jag har fel hårfärg, men rasistiska svenskar är helt ofarliga då de är civiliserade åtminstone. Muslimer är däremot hopplösa undervarelser som inte går att resonera med eller rätta in.

Däremot gillar jag inte SD bara för att jag röstar på dem. De som ogillar mig kommer inte jag gilla men när hotet är så pass överhängande så har man inga större val. Jag kan skita i att rösta också men de flesta svenskar hatar inte mig i alla fall.
Citera
2015-11-21, 03:52
  #50
Medlem
HarmonicAces avatar
Vi inom Sd välkomnar invandrare

Faktum är att t.ex. i Södertälje är det Sd som har flest invandrare på sina listor, av alla partier.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback