Citat:
Ursprungligen postat av
Direktdemokraterna
(FB) Hur hantera hjärndöda kollegor? så kan det se ut
Jag struntar väl i om Bert 55, pensionär på Arla på flashback tror att jag trollar eller inte. Men det blir tröttsamt när man faktiskt har en äkta trådstart och det ska påpekas att man ljuger varpå man ger oseriösa svar. Jag ska väl för fan kunna vara 18 år i en tråd och morfar i en annan. Det spelar ingen roll, topic ska vara det som ska diskuteras.
Hur fasiken försämras läsvärdet i en tråd X om en helt annan irrelevant tråd Y innehåller motsägelser?
Nu är du iaf väldigt rolig!
Alltså, när du tar upp problem på jobbet så spelar du på läsarens empati. Varför ska jag annars bry mig liksom, och lägga ned tid på att svara? När man sedan förstår att du nog bara hittar på allt du skriver om så blir man naturligtvis lite putt. Skiter väl fullständigt i om du dör på ditt påhittade jobb pga dina påhittade kollegors inkompetens!
Du är en "blatte" i en tråd, i en annan undrar du hur "lägre raser" ser på omvärlden, du är utbildad psykolog i en tråd, du är väktare med värsta action på jobbet i en annan, och så har du nyss fyllt 18 år i ännu en annan.
Och i den här tråden är du en pajas.