• 1
  • 2
2005-11-05, 09:44
Bannlyst
Jag tycker muspruttar r osexigt!! Man vet ju fan inte om det r frn fittan eller rven N jag tycker tjejer r vandrande pruttkuddar
Citera
2005-11-05, 09:47
Medlem
speedracers avatar
jag tycker det r riktigt jvla avtndande. skrpning tjejer. :b
Citera
2005-11-05, 09:50
Medlem
Det r vanligt att det kommer in lite luft i slidan nr man har samlag, och d kan det lta som om man skulle fisa. Det r svrt att gra ngot t det fr vi r ju alla olika byggda. Man mste kunna ha lite humor med i det hela, och om bda r medvetna om vad det handlar om kan man kanske ta det som en lustig grej. Det man kan gra om det verkligen str r att prova olika stllningar.
Citera
2005-11-05, 10:06
Medlem
Zerungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Khan
Det r vanligt att det kommer in lite luft i slidan nr man har samlag, och d kan det lta som om man skulle fisa. Det r svrt att gra ngot t det fr vi r ju alla olika byggda. Man mste kunna ha lite humor med i det hela, och om bda r medvetna om vad det handlar om kan man kanske ta det som en lustig grej. Det man kan gra om det verkligen str r att prova olika stllningar.

Jag hller med.
Kan ox sga att pruttarna uppstr oftast nr man tar henne bakifrn, sjlv tycker jag inte det r s obehagligt lngre, frsta gngerna undrade man ju sklart men, vet man om det s,fast det r vl olika hur man knner
Citera
2005-11-05, 10:07
Medlem
klfingrigs avatar
Det r ju gtt, visar att man gjort ett bra jobb.
Citera
2005-11-05, 11:10
Medlem
Don Fadsos avatar
Om ni ogillar muspruttar tycker jag ni ska testa att ha sex med en annan kille. Kanske blir det mysigare fr er! Hyland stller nog upp.
Citera
2005-11-05, 11:38
Medlem
kurrecs avatar
Fast d kar ju risken fr rvpruttar.
Citera
2005-11-05, 12:19
Medlem
pretorias avatar
tror det oftast r tjejer som har ftt barn innan, och som e lite slappare i musen, som fr muspruttar, det r iallafall min erfarenhet..
Citera
2005-11-05, 12:23
Medlem
Balthazaer-s avatar
Ta ett vanligt sugrr (den lite strre typen frn McDonalds) och stoppa in i musen vid sidan av kuken, d avleds intryckt verskottsluft p ett ljudlst stt.
Citera
2005-11-05, 12:51
Medlem
Big Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretoria
tror det oftast r tjejer som har ftt barn innan, och som e lite slappare i musen, som fr muspruttar, det r iallafall min erfarenhet..

Nej, det stmmer inte.
Jag hade en tjej som var oskuld innan mig. En gng nr jag tagit henne bakifrn fick hon muspruttar eftert. Osexigt!
Citera
2005-11-05, 12:53
Medlem
kurrecs avatar
Det handlar ju om att man pumpar in luft i fittan, nr trycket blir fr stort lcker det ut helt enkelt.

En synonym som jag brukar anvnda r slidfis.
Citera
2005-11-05, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pretoria

*suck* Kanske du skulle lista ut varfr fenomenet uppstr innan du drar din slutsats.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in