Citat:
Ursprungligen postat av
Prayerposition
Tvivlar på att detta är ett realistiskt åtagande. Jag tror att det främst gäller skador, typ mögel osv. Men du kanske har rätt.
Det hade varit en idé om vi pratade riktigt buller men riktvärdet på det är typ 30dB för att det ska bli en grejj av det. Bostadsrätter är skräp när det gäller sådana här problem men är det inte en idé att ta upp det inom föreningen? Kanske fler som har problem och vill åtgärda det inom föreningen.
Annars blir det att isolera själv. Tråkigt läget isf, TS :/