2015-11-19, 13:22
Medlem
Tjena, tnkte gra en trd dr jag sker tips p lite skna/coola tips p saker ha hemma?

allt ifrn vxter till frcka husdjur, OBS inga ormar eller dylikt..

Hade till.exempel fr ett tag sedan tnkt skaffa en halvstor glasburk med Vandrande pinnar, afrikanska jttesniglar och andra ovanliga snlla djur..
Behver inspo p allt mjligt inklusive feta lampor snt, tanken r ven att infrskaffa mig ett bonsaitrd och en "ktttande" blomma..
Senast redigerad av rokafet 2015-11-19 kl. 13:35.
Citera
2015-11-22, 11:22
Medlem
FoxyCleopatras avatar
Kampfisk i rund skl, fyll sklen med intressanta vxter, stenar, snckor mm.
Citera
2015-11-22, 11:36
Medlem
rambostinas avatar
En lyktstolpe att ha hemma i hallen eller vardagsrummet. Tyvrr s bor jag i en hyresrtt s jag antar att det r ganska krt fr min del, men bor man i villa ska det vl inte vara ngra problem att ha en lyktstolpe inomhus.

Ungefr en sn hr.

http://www.lampan.se/sv/articles/2.9...arm-lyktstolpe
Citera
2015-11-29, 05:53
Moderator
Oddballs avatar
Vill bara nmna fr dig att vandrande pinnar r nog frmodligen det i srklass trkigaste och mest ocoola "husdjuret" man kan ha. Det r fan 100 gnger ballare att ha tv kottar i en skolda jmfrt med de dr vandrande pinnarna...
Citera
2015-12-05, 03:04
Medlem
Bonnatorps avatar
Min gamla etta hade otroligt hgt i tak men var s trng efter mblering att jag totalt hade ca. 4 kvadratmeters gngyta ("hallen" inkluderad) s hade jag bott kvar dr hade jag frmodligen monterat julgranen upp och ner i taket.
Vldigt postmodernt plus att katterna inte skulle komma t den.
ven fnstret var stort, s det hade definitivt dragit blickar frn frbipasserande

Det som sticker ut mest utom alla instrument i min nuvarande lgenhet skulle vl vara min 18" PA-baslda (billigt kinamrke som nd rcker med rge till hemmabruk och mindre spelningar)
Fyller ut nstan hela ppna spisen p ett vldigt bra stt och r perfekt storlek fr att anvnda som sngbord eller kaffebord bredvid soffan om man klmmer fast en trskiva ovanp.

ven LED-belysing gr ju fsta p lite mer ovanliga stllen, typ i kylskpet eller under toaletten.
Citera
2015-12-08, 00:52
Medlem
Beror p om du vill ha ngot snyggt, eller bara ngot som r galet. Sjlv ger man en tramporgel, som man ven spelar p ibland. Tycker inte det r s ofta man ser det i yngre personerns hem idag. Jag tycker ven att en utsmyckad skyltdocka kan vara ganska schysst.

Vill du ha ngot som bara r udda, kp dig denna statyn. Kombinera med eventuella pirayor som husdjur fr maximal effekt. Skapar garanterat ett diskussionsmne med eventuella beskare.
Senast redigerad av yokisuci 2015-12-08 kl. 00:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in