Hej och tack fr era svar.
Mina drmmediciner r Elvanse och Parnate. Den frsta kommer jag inte f ut. Den andra kan jag inte f ut nu helt enkelt fr att min lkare ska sluta och jag kommer nog f stafettlkare ett tag som inte kommer vilja ta ansvar fr en dispensanskan. Ngra off label mediciner kommer jag inte f ut
Jag t Voxra 600 mg och hade ingen effekt men extrema biverkningar. Drfr slutade jag med den och kan inte tnka mig att testa igen. I den vevan hade jag kanske kunnat f min lkare att anska om Parnate men det tog mig mnader att hmta mig efter Voxran. Jag och min terapeut kom verens om att jag skulle satsa p meditation, bra kost, trning och kosttillskott. Jag mdde relativt bra p kosttillskott men sedan brjade jag slarva med mat etc. Nu knns det som om jag skulle behva ngot lagligt "fusk" fr att ta mig upp p banan igen. Samtidigt som jag r osker d medicin brukar ge mig mycket biverkningar.
Anledningen till att jag funderar p Brintellix r att jag tnker att serotoninverkan kanske inte blir s stark nr det pverkar ex dopamin, histamin och acetylkolin ocks och det kanske kan hjlpa. Men jag har ingen aning s jag r glad att f er input