Citat:
Ursprungligen postat av
G-Kill
Hör du getknullare, förklara istället hur Ukrainas handel med Europa har ersatt deras tidigare handel med Ryssland om nu de sönderknullade ukrainarnas handel med Europa har minskat?
Som jag visat flera gånger - till skillnad mot er mongoler upprepar jag mig inte, du får läsa de hårda siffrorna igen - Ukrainas handel med Europa har ökat kraftigt och ersatt den handel Ukraina hade med Ryssland förut. Jag vet att ryssar aldrig har förstått det här med ekonomi, trots allt led ni allt för länge under det misslyckade patetiska kommunistiska experimentet Sovjetunionen.
Hade ni inte varit fascistiskt och imperialistiskt lagda med era mongolgener hade ni förstått att istället för att anfalla det land som ni kallade "brodersfolk" hade handeln med Ukraina. Nu tas Ryssland över av muslimer och andra folkgrupper än de slaviska istället, Ryssland går undergången till mötas som det sovjetiska misslyckandet.
Det är synd att ni aldrig kan ha en bra ledare.
Ukraina går mot samma ljusa framtid som övriga gamla länder i östblocket till mötes med frihet och välstånd.