Citat:
Ursprungligen postat av
Provocative2.0
Iaf de stora kedjorna sköter pappersbiten med försäkringsbolaget. Allt du behöver ha med dig är försäkringsbeviset.
Varför valde du TH? Det är de asen som drar upp försäkringspremierna ju.
Ärligt talat så valde jag dom då min vanliga hållare som är LF bank och försäkring som inte av någon anledning kunde ge mig försäkring utan måste gå igenom allt manuellt då valde jag första bästa jag antog var bäst lämpade.
Dock får man säga upp detta avtal inom 15 dagar står det, borde jag alltså satsa på något annat ?
Vad skulle ni tipsa om för försäkrings bolag ? Mins jag dock rätt vad jag läst så om man byter försäkringsbolag så måste man besikta bilen innan stämmer det? Läste något om det i flera sajter igår, tex om man går från trafikförsäkring till halvförsäkring tex så var man tvungen att ombesikta bilen innan. Det ända jag bryr mig om är att ha någon vettig bolag som inte säger nej till det att min vindruta ska lagas på fredag är tanken,, vad jag hört i efterhand är att TH ska vara petiga med sånt här och ofta säger nej? Säger dom dock nej så byter jag i alla fall bolag.