2015-11-19, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 159abc
Du är inte bara retard, du är okunnig också!

Intressant att det är jag som är "retard" som har en bra inkomst och du är den normale som lever på soc och har så dålig ekonomi så att bankerna inte vill ha dig som kund .
Citera
2015-11-19, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Intressant att det är jag som är "retard" som har en bra inkomst och du är den normale som lever på soc och har så dålig ekonomi så att bankerna inte vill ha dig som kund .

Jag är sjuk ditt retard. Man rår inte för över sjukdomar.
Citera
2015-11-19, 12:04
Medlem
Citat:

Dom ville ju inte ha dig heller ditt retard! Jag har iaf en anledning till att vara fattig. Jag är sjuk.
Citera
2015-11-19, 12:21
Medlem
Citat:
Jag är sjuk ditt retard. Man rår inte för över sjukdomar.

Självklart är det så men är väl Försäkringskassan man skall få hjälp av och inte soc?
Citera
2015-11-19, 12:24
Medlem
Citat:
Dom ville ju inte ha dig heller ditt retard! Jag har iaf en anledning till att vara fattig. Jag är sjuk.

Nej de ville inte ha mig för 15-20 år sedan.

Man behöver inte bli fattig för att man är sjuk, beror förstås på hur gammal man är när man blir sjuk om man har lyckats bygga upp en bra ekonomi och har skaffat sig bra försäkringar osv..

Normalt sett så tycker jag synd om sjuka men du som i inlägg efter inlägg kallar mig för retard så tycker jag nog du förtjänar ditt skitliv.. kanske kan kallas karma?
Citera
2015-11-19, 12:29
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:

Man behöver inte bli fattig för att man är sjuk, beror förstås på hur gammal man är när man blir sjuk om man har lyckats bygga upp en bra ekonomi och har skaffat sig bra försäkringar osv..

Normalt sett så tycker jag synd om sjuka men du som i inlägg efter inlägg kallar mig för retard så tycker jag nog du förtjänar ditt skitliv.. kanske kan kallas karma?
Om du bemödar dig att läsa på i stället för att leka expert så fanns inte insättningsgarantin för 15-20 år sedan. Idag gäller att en bank som ingår i insättningsgarantin inte får neka någon att öppna konto om inte särskilda skäl finns. Inte heller får de ställa villkor som att flytta lön etc.

Blir man vägrad utan skäl kan man kontakta Finansinspektionen.
Citera
2015-11-19, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Om du bemödar dig att läsa på i stället för att leka expert så fanns inte insättningsgarantin för 15-20 år sedan. Idag gäller att en bank som ingår i insättningsgarantin inte får neka någon att öppna konto om inte särskilda skäl finns. Inte heller får de ställa villkor som att flytta lön etc.

Tack! Irriterande när inkompetenta personer ska "bidra" med sin galla.
Citera
2015-11-19, 13:01
Medlem
Citat:

Jag hoppas att du också blir sjuk en dag! Du vet, det kan drabba vem som helst!

Ett råd till dig, svara inte i trådar om du inte vet vad du snackar om.
Citera
2015-11-19, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink

Du skall nog tala tyst om att leka expert.

Han kan ju gå till Finansinspektionen om han vill men kan garantera dig att de inte kommer att ta honom som kund om de inte vill detta.

Men du som är expert kanske kan visa fall där Finansinspektionen lyckats tvinga banker att ta kunder som de inte vill ha?
Citera
2015-11-19, 14:01
Medlem
Citat:
Jag hoppas att du också blir sjuk en dag! Du vet, det kan drabba vem som helst!

Ett råd till dig, svara inte i trådar om du inte vet vad du snackar om.

En sak vet vi alla och det är att vi förr eller senare kommer bli sjuka och att vi kommer att dö, märkligt att man med den vetskapen inte har sparat och/eller skaffat sig försäkringar.

Ett råd till dig, ordna din ekonomi innan du försöker tvinga dig på banker som inte vill ha dig som kund.
Citera
2015-11-19, 14:08
Medlem
Citat:
En sak vet vi alla och det är att vi förr eller senare kommer bli sjuka och att vi kommer att dö, märkligt att man med den vetskapen inte har sparat och/eller skaffat sig försäkringar.

Ett råd till dig, ordna din ekonomi innan du försöker tvinga dig på banker som inte vill ha dig som kund.

I motsats till dig gubbfan så är jag ung!

Det är ännu mer förnedrande att få sitt konto nedstängt när man redan är kund som du blev!! haha!
Citera
2015-11-19, 14:13
Medlem
Citat:
I motsats till dig gubbfan så är jag ung!

Det är ännu mer förnedrande att få sitt konto nedstängt när man redan är kund som du blev!! haha!

Ja du är ung och sjuk, grattis.

Fått konto nedstängt?? Redan kund? Vad yrar du om? Stark medicinering eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in