2015-11-17, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Avföring spelar tydligen en viktig roll vid konflikter både i Afrika och Mellanöstern.
I någon lokaltidning läste vi för ett halvår sedan hur bidragssökande kastat skit runt i köket och uppehållsrummet på sitt boende så att det fick stängas och totalsaneras.
Israeliska ockupationssoldater brukar skita på borden och tallrikarna hos palestinier de vill förnedra.

Så de här sociala koderna som dessa förövare behöver lära sig är alltså hur man vandaliserar och förstör på mer svenskt vis? "I Sverige använder vi inte avföring när vi vill förstöra något. Här vandaliserar vi oftast mha sprayfärg och anlagda bränder. Det måste ni lära er."
Citera
2015-11-17, 13:39
Medlem
Danielxbf32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bammerz
Så de här sociala koderna som dessa förövare behöver lära sig är alltså hur man vandaliserar och förstör på mer svenskt vis? "I Sverige använder vi inte avföring när vi vill förstöra något. Här vandaliserar vi oftast mha sprayfärg och anlagda bränder. Det måste ni lära er."

Nej här i Sverige löser vi konfliker genom att skriva arga lappar och polisanmäla varandra för skitsaker.
Citera
2015-11-17, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielxbf32
Nej här i Sverige löser vi konfliker genom att skriva arga lappar och polisanmäla varandra för skitsaker.

Ja, förut var det så. Och det var bra.
Citera
2015-11-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bammerz
Ja, förut var det så. Och det var bra.

Ja och ingen blev mördad eller våldtagen heller
Citera
2015-11-17, 22:48
Medlem
Uplands avatar
Kyrkofrid borde inskrivas i lag och det borde vara dödsstraff inskrivet för dylika "pojkstreck" särskilt om det gäller folk av en annan konfession.
Citera
2015-11-17, 23:18
Medlem
svallerbyttans avatar
Är det inte den där kyrkan som har en präst som bytt kön. Har för mig att jag såg en dokumentär på SVT om det i sommras.

Edit:
Verkar stämma, Åke som blev Ann-Christine
http://www.smp.se/vaxjo/kyrkoherde-a...r-transvestit/
Citera
2015-11-18, 00:24
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Är det inte den där kyrkan som har en präst som bytt kön. Har för mig att jag såg en dokumentär på SVT om det i sommras.

Edit:
Verkar stämma, Åke som blev Ann-Christine
http://www.smp.se/vaxjo/kyrkoherde-a...r-transvestit/

Hahaha.
Så sjukt, någon måste berätta det för dessa jihadyngel, då lär det bli ännu mer livat än bara nerpissade och nerbajsade kläder.

Men vem faan tar sin unge till en sodomit som korrigerat sitt kön för att döpa ungen, är de så teologiskt okunniga att endast troendedop räknas (dvs. man döper endast en person som själv har uttalat sig som troende, dvs. spädbarn kommer aldrig i frågan för dop och är en kättersk lära)? Snacka om satanistkyrka.
Tro faan att satanistprästen försvarar jihadynglen, falsk profeten svar ju själv crossdresser:
http://www.answering-islam.org/Respo..._dressing1.htm

Jihadynglen och sodomitprästen är bara olika grenar på samma onda träd.
Satans rike i krig mot sig självt.
Citera
2015-11-18, 02:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Upland
Kyrkofrid borde inskrivas i lag och det borde vara dödsstraff inskrivet för dylika "pojkstreck" särskilt om det gäller folk av en annan konfession.

Religion behöver dö. Det är just denna typ av dödsstraff vi behöver mindre av. Stening för otrohet, mordet på gallileo gallilei, dödstraff på vetenskap osv.
Citera
2015-11-18, 03:32
Medlem
idontwannadies avatar
Tillåt mig att småle lite, eller att rentav skratta. Jag ser framför mig ett gäng 25-31 åringar (9-15 åringar) som springer runt i kyrkan och skriver fita och urinerar på svennes kläder
Citera
2015-11-18, 06:25
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Att glömma att ta bort luddet ur torktumlaren är inte en skitsak. Kumlabunkern direkt.
Så fan heller, nackskott på plats

OnT: Arga arabiska män bedriver heligt krig mot Korsfararsvenne genom att bokstavligt pissa på vår religion. Ärligt talat borde deras straff bli att vara tvugna att torka sig i röven med sidor ur koranen
Citera
2015-11-18, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Det här citatet ur artikeln avslöjar ju för alla med IQ över 75 att det rör sig om blattekids:

Så tråkigt att man måste läsa mellan raderna för att få reda på sanningen idag.

Märkligt att man alltid måste lära de nya svenskarna hur det fungerar här.
Nu är jag inte så bevandrad i andra kulturer osv, men i vilket land är det okej att kissa i någons hus eller på någons kläder? Jag känner inte till ett enda sådant land.

Hur blir det när dessa fina ungdomar växer upp och ser en svensk flicka?

Vilka spår kommer detta sätta i det svenska samhället?

Zigenarna som kom på 1600-talet är fortfarande inte en del av samhället flera hundra år senare...
Citera
2015-11-18, 15:30
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Märkligt att man alltid måste lära de nya svenskarna hur det fungerar här.
Nu är jag inte så bevandrad i andra kulturer osv, men i vilket land är det okej att kissa i någons hus eller på någons kläder? Jag känner inte till ett enda sådant land.

Tänkte också på det. Jag tror att de allra flesta barn, inklusive många som är gravt utvecklingsstörda, över hela världen vet var man får och inte får kissa när de är cirka 4-5 år. Visst finns det länder med andra toalettvanor, etc., men inget där det är acceptabelt att gå in i ett hus och uträtta sina behov på någons kläder. Väldigt, väldigt konstigt uttalande, och om det handlar om invandrare faktiskt rent rasistiskt ("Vi måste lära de där dumma utlänningarna att någons jacka inte är en toalett") snarare än politiskt korrekt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in