• 1
  • 2
2005-11-04, 17:19
Medlem
Städade rummet nyss.. hittade inga roliga droger idag men hittade 1 pez(som ja glömt bort för länge sen. trodde ja tappat den utomhus eller va de nu var ja trodde) och 2 remeron (som en kompis hade med sig för typ 1-2 år sen när vi tog tjack) sen en esykos eller vad den hette.ingen anning var den kommer ifrån dock.

Har hittat 2 roppar en gång när ja sökte droger på rummet.. eller var kanske tillomed 2.5.
En gång under ett dxm rus hittade vi en femma röka. vi var röksugna o ja trodde ja hade tappat röka där förrut så vi började söka.. tror vi hittade den på golvet.(var nå skitröka så hade inte varit så brydd om det)
sen löspåsar o knatchar röka har man väll hittat. kan då inte komma på nått mer ..

I en polares gamla lägenhet så tappade vi ut säkert några gram mek i veckan så klantiga som vi var.så när man hade slut på röka så var de bara börja sopa golvet o försöka skrapa ihop till en holk eller 2.
är dock mycket som spårlöst försvinner när man tappar ut röka som man redan meckat..man hittar aldrig åt hela meken.. har man tur hittar man halva. skumt de där.
Citera
2005-11-04, 17:31
Medlem
Nemesis1s avatar
Nja, några speciellt roliga droger har jag inte hittat... Dem glömmer man ju inte! Men visst, muskelrelaxanter som jag glömt bort har jag råkat snubbla på... En joint hittade jag också en gång... Då jag rullat en joint blir jag oftast skitnödig, så jag besöker toaletten innan jag röker... Då är det ju lätt hänt att man sätter jointen på något skrivbord eller någon hylla som man sedan glömmer bort...
Citera
2005-11-04, 17:35
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Då jag rullat en joint blir jag oftast skitnödig,

Haha, jag undrar vad Pavlov skulle sagt om det.
Citera
2005-11-04, 17:38
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
Haha, jag undrar vad Pavlov skulle sagt om det.
Vet inte... Men jag tror han skulle ha fått problem med att dressera sina hundar till att rulla jointar...
Citera
2005-11-04, 17:41
Medlem
Tribe^s avatar
Massa hasch och massa tabletter har man alltid hittat. Men det är oftast i rikare tider man orkar vara slösaktig.

Annars efter en kväll med Eva så kan man hitta både det ena och det andra under soffan då främst för att alla jag känner suger på och mecka när dom är borta i skallen så alla stora bitar ramlar ner under siffan.
Citera
2005-11-04, 17:42
Medlem
hundens avatar
hade ett ENORMT tradd sug...aja tänkte jag..har ju ingenting hemma så glöm det..så började jag städa..wolaaa...hittade en karta fyfan va glad jag var den dagen
Citera
2005-11-04, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Då jag rullat en joint blir jag oftast skitnödig

Jag blir alltid skitnödig när jag rullar jointen.
så jävla jobbigt när man ska koncentrera sig
och rulla en fin J.
Citera
2005-11-04, 17:49
Medlem
99stoffe99s avatar
Jag har en dålig ovana att lägga pumpar lite varstans.. Glömmer hela tiden vart jag lagt den så jag tar en ny.. Denna procedur upprepas typ 5 ggr om dagen.

Annars e det lätt att man hittar lite olika tjack-bomber i fickor och på lite olika gömställen nån gång ibland..

Pumpproblemet är däremot jobbigt stundtals då man bjudit hem folk..
Citera
2005-11-04, 18:05
Medlem
grimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 99stoffe99
Pumpproblemet är däremot jobbigt stundtals då man bjudit hem folk..

Hehe, vad säger du dådå?
Citera
2005-11-04, 19:15
Medlem
Porrpojkes avatar
Brukar hitta piller, röka o pulver lite överallt när jag kollar läget hemma...ska flytta nu i veckan så jag lär ju hitta både det ena o det andra
Citera
2005-11-04, 19:39
Medlem
Shadowss avatar
Det enda jag har hittat som jag glömt att jag haft är en jolle. Glad överraskning dock.
Citera
2005-11-04, 19:46
Medlem
RGH813s avatar
hmmm

när tanken slog mig så har jag faktiskt hittat en del under soffan..mest barbiturater o dyl(givetvis rohypnol+div cola)...min gamla flickvän kom hem till mig och tro på fdaan hon drog över mig utan ett ord om det...hmm och visst nice shit but isnt that rape? from my wiev i just chewed the shit and opened did i look horny??? i must ask her????WTF
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in