• 1
  • 2
2015-11-15, 23:18
Medlem
Bra gener?

Botox?

Orkar inte googla.

Men tipsar er att göra det.

Hon åldras inte.
Citera
2015-11-15, 23:23
Medlem
Stor orsak till rynkor är sol, mörkhyade har inbyggt solskydd kan man säga. Hon har antagligen goda gener, helt säkert weave, dvs. löshår och gott om pengar och råd med all sorts skönhetsbehandlingar och kanske även operationer.
Citera
2015-11-15, 23:24
Medlem
Knotknets avatar
Hon har haft tur i det genetiska lotteriet som gör att hon inte åldras. Ladonna är ett svenskt exempel.
Citera
2015-11-15, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Hon har haft tur i det genetiska lotteriet som gör att hon inte åldras. Ladonna är ett svenskt exempel.

Ladonna? Vem är det?
Citera
2015-11-15, 23:33
Medlem
Europes avatar
Jag håller med föregående inlägg. Snarare är det väl överraskande att David Bowie inte har en yngre fru, då det brukar inte vara ovanligt bland åldrande rockstjärnor. Jag är flera tiotals år yngre än Bowie och åldersskillnaden mellan mig och min sambo är lika stor som mellan David och Iman.
Senast redigerad av Europe 2015-11-15 kl. 23:36.
Citera
2015-11-15, 23:36
Medlem
c.showalters avatar
Christie Brinkley 61. https://d26b02a2hyzk9o.cloudfront.ne...1447098676.jpg

Bra gener, träning, bra diet, skönhetsoperationer och smink kanske.
Citera
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonSinghalinne
Ladonna? Vem är det?
En hora 60+ från Rosa Sidan med en kropp som en 18-åring
Citera
Avstängd
Säkerligen bra gener, kanske viss användning av kosmetisk kirurgi.

Drottning Noor av Jordanien ser också fantastiskt bra ut för sin ålder. Hon är 64, det här klippet där hon talar om det sorgligt aktuella ämnet slaveri och trafficking är från förra året och hon ser snarare ut som om hon vore runt 40. Jag har sett ett par andra debattprogram med henne och det är en helt normal look för henne.

https://www.youtube.com/watch?v=gXIuS2MBrc0

Hennes mamma var svenska f ö, medan pappan var av syriskt och amerikanskt ursprung.
Citera
2015-11-15, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
En hora 60+ från Rosa Sidan med en kropp som en 18-åring

Jisses! Det såg mycket intressant ut!

Är hon en renlevnadsmänniska?
Citera
2015-11-15, 23:41
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Säkerligen bra gener, kanske viss användning av kosmetisk kirurgi.

Drottning Noor av Jordanien ser också fantastiskt bra ut för sin ålder. Hon är 64, det här klippet där hon talar om det sorgligt aktuella ämnet slaveri och trafficking är från förra året och hon ser snarare ut som om hon vore runt 40. Jag har sett ett par andra debattprogram med henne och det är en helt normal look för henne.

https://www.youtube.com/watch?v=gXIuS2MBrc0

Hennes mamma var svenska f ö, medan pappan var av syriskt och amerikanskt ursprung.

Shit, hon ser verkligen ung ut för sin ålder. Dessutom har hon ett utseende som åtminstone jag snarare kopplar ihop med utseenden som brukar åldras mindre väl. Sjukt välbevarad. Jag hade gissat på att hon är 40+. Max drygt 50, möjligtvis, men aldrig över 60.
Citera
2015-11-15, 23:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Shit, hon ser verkligen ung ut för sin ålder. Dessutom har hon ett utseende som åtminstone jag snarare kopplar ihop med utseenden som brukar åldras mindre väl. Sjukt välbevarad.

Precis, och hon är uppenbart inte i närheten av att vara någon halvbimbo. Pure class.
Citera
2015-11-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Precis, och hon är uppenbart inte i närheten av att vara någon halvbimbo. Pure class.
Vad har bimbo att göra med om man skönhetsopererar sig eller inte?! Hon har garanterat fillers och botox och råd att inkognito lägga sig under kniven hos världens bästa plastikkirurger.
Bildexempel:
http://www.celebrityplasticsurgery24...astic-surgery/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här