• 1
  • 2
2015-11-15, 22:54
Medlem
Uraharas avatar
Hej,

Jag skriver detta eftersom jag behöver hjälp, har testat att vända mig till någon urolog men inte någon jävel vill hjälpa!!

För ca 20 dagar sedan hade jag sex med min flickvän, vet faktiskt inte hur detta hände men jag råkade ta ut penisen å banka in den på fel plats och då böjdes den kraftigt. jag fick värsta smärtan i några minuter (inget blod) sen la jag ner projektet direkt å bestämde mig att sova. dagen efter såg jag att jag hade fått blåmärke på både sidorna av min penis och svullnad på vänstra sidan, jag hade ont varje gång när jag fick stånd..sen i torsdags har både blåmärken samt smärtan försvunnit men problemet nu är att jag inte får 100% stånd, den blir bara lite hård sen går den ner igen efter knappt 2 minuter!! Jag har varit hos nån vanlig läkare på vårdcentralen fick tid hos en urolog runt mitten av januari...jag mår psykiskt dåligt kan knappt äta något, det har även gjort att jag inte har ens lust till att jobba eller plugga...vad har hänt? kommer det bli bättre? har någon varit med detta tidigare? Hjälp..😔 (ni som vill bara trolla eller skämta, visst det hade varit roligt men jag behöver verkligen hjälp annars hade jag aldrig skrivit det här)
Citera
2015-11-15, 22:59
Medlem
Skarpsyntas avatar
Du bröt kuken, Googla.
Citera
2015-11-15, 23:01
Moderator
VitKallas avatar
Erotik och sexualitet --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
2015-11-15, 23:02
Medlem
Uraharas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpsynta
Du bröt kuken, Googla.

Nej, jag har haft läkarbesök, inget tecken på bruten kuk eftersom att jag inte fick någon blödning, inga skador på urinröret samt ingen "sne" kuk. Han kunde inte hjälpa mig med saker som jag berättade för honom eftersom att han inte vara någon urolog. Det enda han kunde gissa på var att någon av svällkropparna hade brustit typ...
Citera
2015-11-15, 23:07
Medlem
Varför går du inte till en urolog då? Annars ge det lite tid, svällkropparna har väl blivit hårt påfrestade och behöver vila en aning.
Citera
2015-11-15, 23:17
Medlem
Uraharas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Varför går du inte till en urolog då? Annars ge det lite tid, svällkropparna har väl blivit hårt påfrestade och behöver vila en aning.

Jag har ringt varenda urolog dem flesta behöver remiss från läkaren, min läkare gav mig tid men det är någon gång i mitten av januari..har ringt privata, två ville också ha remiss, den tredje gav mig tid men det är om 25 dagar...ingen bryr sig..att det som har hänt inte behöver va farligt å att den läcker av sig sj, fine inget snack om saken, men så fort såna känsliga problem synkas med psyket då Jävlar..och det är precis det som har hänt mig nu, jag har aldrig varit så här deppig som jag är nu
Citera
2015-11-16, 03:16
Medlem
Kan nästan garantera dig att detta absolut inte är något permanent eller långvarigt!

Tänk så många smällar killar fått på kuken i olyckor, fotbollsmatcher etc. Ett blåmärke tyder ju på små brustna kärl, och du KAN få stånd även om det inte är tillbaka fullt ut än. Ge det lite tid, övertygad om att det inte är något permanent eller allvarligt som skett! Kroppen klarar av så otroligt mycket mer än man tror. Det viktigaste just nu är att du kan urinera som vanligt och inte går runt med.smärtor. ge det en vecka till sen ska du se att du har bången tillbaka igen

Lycka till!

Mvh Y
Citera
2015-11-16, 08:20
Medlem
Uraharas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yanki
Kan nästan garantera dig att detta absolut inte är något permanent eller långvarigt!

Tänk så många smällar killar fått på kuken i olyckor, fotbollsmatcher etc. Ett blåmärke tyder ju på små brustna kärl, och du KAN få stånd även om det inte är tillbaka fullt ut än. Ge det lite tid, övertygad om att det inte är något permanent eller allvarligt som skett! Kroppen klarar av så otroligt mycket mer än man tror. Det viktigaste just nu är att du kan urinera som vanligt och inte går runt med.smärtor. ge det en vecka till sen ska du se att du har bången tillbaka igen

Lycka till!

Mvh Y

Jag hoppas det! Det hade bara varit bättre om man nu hade fått chansen till å träffa nån urolog, vården blir bara sämre och sämre
Citera
2015-11-16, 08:44
Medlem
Jo tyvärr ha jag själv den erfarenheten, man har rätt att få tid inom 3 månader. Men det är för fasen närmare 100 dagar, för ett besök på max 10 minuter! Skulle aldrig beskylla läkare eller övrig personal för detta, men vården är alldeles för överbelastad idag!
jag tänker såhär med - hade ditt besvär sett illa ut hos läkaren hade du fått en akut remiss till urologen, som jag fått. Och läkaren bedömde det inte som någon fara. Så det kommer sannerligen bli tipp topp igen!
Citera
2015-11-16, 12:40
Medlem
Uraharas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yanki
Jo tyvärr ha jag själv den erfarenheten, man har rätt att få tid inom 3 månader. Men det är för fasen närmare 100 dagar, för ett besök på max 10 minuter! Skulle aldrig beskylla läkare eller övrig personal för detta, men vården är alldeles för överbelastad idag!
jag tänker såhär med - hade ditt besvär sett illa ut hos läkaren hade du fått en akut remiss till urologen, som jag fått. Och läkaren bedömde det inte som någon fara. Så det kommer sannerligen bli tipp topp igen!

Men hur gick det för dig då? Hade du också svag erektion? Hur lång tid tog det tills allt blev "okej" igen?
Citera
2015-11-16, 13:31
Medlem
Har verken skadat mig under sexakten eller penis hehe. I'm a woman ha know.
Man misstänkte cancer alternativt hål i urinblåsan, innan dess hade jag 5 urinvägsinfektioner +1 svår blåskatarr& kateter och kunde inte pissa på 2 dygn.
Och då tog remissen 3 veckor cirkus.
Mvh
Citera
2015-11-16, 13:34
Medlem
Heller78s avatar
Kommer man inte till doktorn direkt när skadan inträffar så är det inte akut. Med det menas att andra med akuta tillstånd prioriteras. Efter 20 dgr finns det inget som kan göras akut längre. Då spelar det ur medicinsk synvinkel ingen roll om det gått 20 eller 200 dgr. Vilket givetvis suger för dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in