Är i en sådan situation då det är omöjligt att dricka något av en större förpackning. Tänker mig som allra mest 15cm stor. Helst mycket alkoholrik dryck. Sort (förutom öl...) spelar ingen större roll.
Är i en sådan situation då det är omöjligt att dricka något av en större förpackning. Tänker mig som allra mest 15cm stor. Helst mycket alkoholrik dryck. Sort (förutom öl...) spelar ingen större roll.
Någon som kan hjälpa mig?
Kopparsbergs Päron eller Äppel cider 7.0 %.
Vin, Grogg et.c
Någon som kan hjälpa mig?
För dig är det bara sprit som gäller. Whiskey eller ren vodka. Inga groggar och skit. Lär dig dricka ren sprit.
En 35a Black velvet rekommenderar jag.
Inte superstark bara typ 38-40% men nog är det riktigt värmande en kall vinterdag.
Och liten nog att rymmas i rockfickan är den också.
Polackerna har bra alternativ på den fronten och de kostar bara några tior, men då får man ju köpa i Polen.
Till exempel Polmos Spirytus Rektyfikowany 100ml 95% abv borde väl fylla TS krav med råge.
Finns även på 96% abv men då i större flaska...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!