Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
Vi jobbar vetenskapligt med Ockhams rakkniv.
Jag blev själv enhälligt vald till ordförande i gruppen för en hel vecka framåt-något som är få förunnat under en livstid.
Jag vet inte vad det är för sluten facebook grupp du talar om men hag tror att du nämner det för att dina argument ska väga tyngre i andras ögon. För övrigt tycker jag det är ett klokt val då dina argument inte står sig väl på egen hand.
Å andra sidan undrar jag över det faktum att du är med i en exklusiv och kompetent facebook-grupp som diskuterar och avslöjar, varför skriver du här då, vilket syfte har du med FB.
Speciellt att du som enhälligt är utsedd till ordförande för den exklusiva och kompetenta facebooks-avslöjande gruppen samtidigt skriver här och avslöjar vad den hemliga,slutna,excklusiva och kompetenta gruppen kommer fram till.
Blir inte de andra då förgrymmade på sin ordförande som så lättvindigt sprider gruppens gemensamma avslöjanden som gruppen kommit fram till.
Måste erkänna att jag själv inte tillhör någon sådan grupp, finns det möjlighet att söka medlemskap.