2015-11-14, 18:54
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neltet
varför skulle man använda självmordsbombare i en false flag operation. Vem ställer upp på det?
Av CIA lurade fromma muslimer med drömmar om 700 jungfrur.
Senast redigerad av Lao Tzu 2015-11-14 kl. 18:57.
Citera
2015-11-14, 18:57
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
varför skulle man använda självmordsbombare i en false flag operation. Vem ställer upp på det?

Religiösa fanatiker?
Dessa muslimer är lika grundlurade som oss västerlänningar i det stora spelet, skapat av rymdödlorna eller bankirerna
fckd up oavsett. Dags för landsflykt till en öde ö?
Citera
2015-11-14, 18:58
Medlem
Citat:
Det finns massor av frivilliga till det. Alla som kämpar för ISIS tex. Nu tror jag inte detta var någon falseflag. Utan mera så att om man tränar kamphundar, kommer de trasha huset när du inte kollar.
Detta stärker nog inte NWOs agenda. Normalt är de flesta attentat falseflag, detta tror jag inte är det.
Citera
2015-11-14, 19:00
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Globalisterna i NWO på frammarsch.

Det ryska planet sprängdes i egypten

Och nu har bland annat egyptiskt pass påpassligt hittats vid stade de france.

Pass verkar vara obligatorisk rekvisita numera vid "terrorism" fastän det vid verklig terrorism är något man aldrig skulle ta med sig (för att försvåra för fienden)

Iran då?
Citera
2015-11-14, 19:01
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Slutna facebook grupp?
är det typ samma som doktorer och vetenskapsmän som diskuterar i tysthet?
snälla, sluta skriv det i var och vartannat inlägg, det framstår bara som korkat att försöka hävda nån sorts vetskap med en facebook (!) grupp som pratar om illuminati, rothschilds och bilderberg i ryggen.
Vi jobbar vetenskapligt med Ockhams rakkniv.

Jag blev själv enhälligt vald till ordförande i gruppen för en hel vecka framåt-något som är få förunnat under en livstid.
Citera
2015-11-14, 19:12
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:

Jag blev själv enhälligt vald till ordförande i gruppen för en hel vecka framåt-något som är få förunnat under en livstid.

Det är säkert inget dåligt med själva tanken, men just facebook är väl den styrande elitens främsta verktyg? Hade du snarare sagt att i vår slutna darknet grupp har vi kommit fram till ... hade det kännts mer av vikt.
i min värld är det bara idioter som har ett facebook-konto. No offence

Finns det nån länk gällande passet? Huvudtråden är ju översvämmad som vanligt..
Citera
2015-11-14, 19:18
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Det är säkert inget dåligt med själva tanken, men just facebook är väl den styrande elitens främsta verktyg? Hade du snarare sagt att i vår slutna darknet grupp har vi kommit fram till ... hade det kännts mer av vikt.
i min värld är det bara idioter som har ett facebook-konto. No offence

Finns det nån länk gällande passet? Huvudtråden är ju översvämmad som vanligt..
http://sputniknews.com/europe/201511...-passport.html
Citera
2015-11-14, 19:27
Medlem
Citat:

Jag vet inte vad det är för sluten facebook grupp du talar om men hag tror att du nämner det för att dina argument ska väga tyngre i andras ögon. För övrigt tycker jag det är ett klokt val då dina argument inte står sig väl på egen hand.

Å andra sidan undrar jag över det faktum att du är med i en exklusiv och kompetent facebook-grupp som diskuterar och avslöjar, varför skriver du här då, vilket syfte har du med FB.

Speciellt att du som enhälligt är utsedd till ordförande för den exklusiva och kompetenta facebooks-avslöjande gruppen samtidigt skriver här och avslöjar vad den hemliga,slutna,excklusiva och kompetenta gruppen kommer fram till.
Blir inte de andra då förgrymmade på sin ordförande som så lättvindigt sprider gruppens gemensamma avslöjanden som gruppen kommit fram till.

Måste erkänna att jag själv inte tillhör någon sådan grupp, finns det möjlighet att söka medlemskap.
Citera
2015-11-14, 19:31
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
http://sputniknews.com/europe/201511...-passport.html

Thx
Dessutom har de hunnit matcha fingeravrtyck

ska vi slå vad om att detta ger västvärlden anledning att på allvar ge sig på assad och kanske putin på motsatta sidan?

Är det någon som tvivlar på detta är spiken i kistan för att befoga WW3?

Fåret säger godnatt nu, stay safe mina medmänniskor och lås dörren
Citera
2015-11-14, 19:59
Medlem
SvenAhlbins avatar
Märkligt att det inte finns några bilder på den skadan som bomben ska ha utgjort utanför stadion eller var det bara en smällare som gick av 20 min in i första halvlek, sedan sitter alla i publiken kvar ytterligare 1,5 timme utan att märka något konstigt

Alla de som gick på toa, köpte läsk eller korv i halvlek med utsikt utanför stadion märkte inget konstigt heller

Hur fan kan någon tro på den här skiten???

Juden Hollande landets största krigsskepp till Syriens kust för 1 vecka sedan och lämpligt nog så kommer den här händelsen för att få med fåren på spåret så man kan bomba Syrien

http://www.bbc.com/news/world-europe-34738177
Citera
2015-11-14, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Att jag nu avslöjat att även denna Paris-attack av allt att döma är en False flag-operation, i likhet med Charlie Hebdo, på vilket sätt gör det mig ond och hemsk?

Vad är det som är så hemskt med att avslöja kriminella? Du borde ju bli GLAD istället över att psykopaterna åker dit nån gång! Eller hur?

Här följer hela 15 tecken på att Charlie Hebdo de facto var en False flag-attack:

http://www.activistpost.com/2015/01/...was-false.html

Dr. Kevin Barrett, författaren av den högexplosiva boken "We Are NOT Charlie Hebdo!", som ger belägg för att Paris-attacken den 7 januari 2015 var en False flag-operation, misstänker starkt att även denna attack är en False flag:

http://www.veteranstoday.com/2015/11/13/charlie2/
http://www.amazon.com/We-Are-NOT-Cha...+Charlie+Hebdo

Lust att kommentera?

När vi nu är medvetna om att Charlie Hebdo var en False flag-attack, så borde det väl få dig att börja tvivla på den officiella versionen denna gång...

Varför är du så himla blåögd?

Ja att du tror och basunerar ut att allt är en bluff och skådespel är normalt. Att du skulle uttrycka dig lite nyanserat med hänsyn till alla drabbade är sedan tidigare känt att du inte bryr dig om. Jag tror att det är bra att du så stenhårt är övertygad om att allt är skådespel,och att det inte finns några offer, för om du en dag vaknade upp och insåg hur jävligt du uttrycker dig så måste vi ett sådant uppvaknande vara förenat med livsfara.

Vad jag läst så är du övertygad om att båda attentatet i Frankrike är falsk flaggan. Jorden är universums mitt. Chemtrail existerar ja det är bara att fylla på listan.

I stort sätt så är din uppfattning om verkligheten i konflikt med allt som betraktas som logiskt och sannolikt och ditt huvudsakliga argument är roliga smiles tillsammans med ett nedlåtande tilltal till alla som försöker förklara för dig basala fakta.

Ditt självförtroende måste vara enormt då du postar i denna tråd en konspiration innan liken hunnit kallna, då har du genomskådat bluffen på distans med en säkerhet och övertygelse som går utöver det normala.
Citera
2015-11-14, 22:11
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Att jag nu avslöjat att även denna Paris-attack av allt att döma är en False flag-operation, i likhet med Charlie Hebdo, på vilket sätt gör det mig ond och hemsk?

Vad är det som är så hemskt med att avslöja kriminella? Du borde ju bli GLAD istället över att psykopaterna åker dit nån gång! Eller hur?

Här följer hela 15 tecken på att Charlie Hebdo de facto var en False flag-attack:

http://www.activistpost.com/2015/01/...was-false.html

Dr. Kevin Barrett, författaren av den högexplosiva boken "We Are NOT Charlie Hebdo!", som ger belägg för att Paris-attacken den 7 januari 2015 var en False flag-operation, misstänker starkt att även denna attack är en False flag:

http://www.veteranstoday.com/2015/11/13/charlie2/
http://www.amazon.com/We-Are-NOT-Cha...+Charlie+Hebdo

Lust att kommentera?

När vi nu är medvetna om att Charlie Hebdo var en False flag-attack, så borde det väl få dig att börja tvivla på den officiella versionen denna gång...

Varför är du så himla blåögd?

Som ett led i att leda bort blickarna från Hare Krishna slänger du in en jeppes åsikter som inte tillåts undervisa sedan 2006 i Wisconsin.

Nu finns det redan trådar om Charlie Hebdo och det är inte på något sätt visat att det var false flag utan tvärt om så korrelationen till dådet i Paris igår är noll och inget.

Men vi förväntar oss inte mer av en hjärtlös lögnhals till åsna som dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in