2015-11-14, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Den ser väl rätt extremt förstörd ut, och dessutom står det i artikeln att den blev demolerad.
Telefonen är helt demolerad och man kan tydligt se var metallen från bomben har träffat.

Hade du bara otur eller är du alltid lika förvirrad?

Photoshop bild ändring
Citera
2015-11-14, 17:19
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
Photoshop bild ändring

Tuggar du strofförkortningsmedel eftersom du inte kan klämma ur dig hela meningar?

Vad fan menar du???
Citera
2015-11-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goopy
Okej. Du har missuppfattat läget i den här tråden grovt. Ingen säger att det inte finns riktiga skadade oskyldiga civila på plats i Paris, vi säger att de som skadade dem inte vara IS. Vi säger att de stackarna som har drabbats av den här katastrofen inte har en fiende i Syrien att skylla på, utan att de har blivit förrådda av sina egna myndighetsutövare.. Att det är en katastrof är det ingen som sticker under stolen med.

Tvärsäker som vanligt, "Du har missuppfattat läget i den här tråden"

Om du inte märkte det så blev jag förbannad och det pga av det jag läste inte för att jag missuppfattade. Att man säger att det precis som tidigare saknas blod, det talas om skådespelare osv det är bara att orka läsa de 4 tidigare sidorna så undrar jag hur du kom fram till det tvärsäkra uppfattningen att jag missuppfattat tråden grovt.

Om det är som du skriver att det handlar om att någon annan organisation utfört dådet och skyller på IS så kan även jag förstå ett sådant tänk, men vem i denna tråd lutar du dig mot för att ha argument för en sådan tes.

Istället för att försöka mästra mig tycker jag att du ska erkänna som det är att du och ärkenöten DoÅ har så jävla tråkiga liv att det piggar upp att fabulera här, om det är till priset av ett oändligt männskligt lidande så är det ett pris som Ni tycker det är värt att betala.

Om du är smart så ursäktar du dig och kryper till baks under den sten du kom ifrån, eller har du hittat fler saker jag har missuppfattat grovt.
Citera
2015-11-14, 17:44
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
De stänger ner hela Paris just för att lura dig att tro att det INTE är false flag!

Har du redan glömt bort deras senaste false flag i januari?

Var inte så himla blåögd så att du går på precis allt...

Så när en av mina bästa vänner ringer mig och berättar att en av våra gemensamma vänners flickvän har blivit mördad så ingår det i bluffen då menar du? Det håller inte.

Dina videos som du länkar håller inte heller. En kille går igenom bilder och frågar sig var blodet finns? Det går att se på de bilder han ifrågasätter att där finns blod och blodiga tyger. Vidare så finns det exempelvis en film som visar hur personer släpar andra personer och där blir blodspår.

Vidare så finns det för många som känner folk som "sägs" ha blivit mördade i detta dåd för att det inte skulle syna bluffen med tiden, maximalt några dagar, om ens det?

Det jag reagerar på är att du framstår som fruktansvärt nedvärderande mot andra när du håller på så här. Du framstår bara som en hemsk och ond människa. Varför har du så stort behov av denna ondska? En förvillande ondska. Vem är du egentligen? Vet du det själv?
Citera
2015-11-14, 17:57
Medlem
Lao Tzus avatar
Nu har inte vår slutna Facebook-grupp hunnit gå igenom alla indicier men redan nu kan man som oberoende bedömare konstatera att det som två neutrala sajter formulerat stämmer.
Citat:
ISIS was entirely created, funded and directed by the United States, Britain, France and other NATO countries. Its actions have been coordinated by the Anglo-American Intelligence apparatus for geopolitical purposes all across the world both at home and abroad. For this reason, the declaration that ISIS committed a terrorist attack in Paris is by no means a get-out-of-jail-free card for the Western Intelligence apparatus. Instead, it is the trademark of their handiwork.

http://www.activistpost.com/2015/11/...r-attacks.html
Citat:
The first question, as always, is: Who gains? And the answer, as always, is: Authoritarian insiders. Zionists. Militarists. Islamophobes. New World Order-Out-Of-Chaos freaks.

http://www.veteranstoday.com/2015/11/13/charlie2/
Citera
2015-11-14, 18:04
Medlem
Även FIFA kan ligga bakom fotbolls attacken för att hinna dölja sin korruption
Citera
2015-11-14, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
Även FIFA kan ligga bakom fotbolls attacken för att hinna dölja sin korruption

Menar du allvar att FIFA som redan är mutanklagade och avstängda under utredning skulle passa på att utföra em massaker på över 100 personer. Anledningen skulle då vara att FIFA vill få lite lugn och ro, har jag förstått dig rätt.

Tycker FB är kanon i ett öppet och fritt samhälle där man kan ha vilken åsikt som helst och andra kan tycka till och utbyta olika ståndpunkter,.

Men ditt inlägg vet jag inte hur du förväntar sig att man ska reagera på.

Men ok som svar på din hypotes, nej det är inte sannolikt att sepp blatter och plateni ligger bakom det som händer i Paris. Och nej attentatet kommer inte att påverka utredningen av mutor inom FIFA, de är som du förstår två vitt skilda saker som inte ska blandas ihop.

Men har du mer information om samband så ska jag med stor nyfikenhet ta del av dem.
Citera
2015-11-14, 18:27
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Nu har inte vår slutna Facebook-grupp hunnit gå igenom alla indicier men redan nu kan man som oberoende bedömare konstatera att det som två neutrala sajter formulerat stämmer.

Slutna facebook grupp?
är det typ samma som doktorer och vetenskapsmän som diskuterar i tysthet?
snälla, sluta skriv det i var och vartannat inlägg, det framstår bara som korkat att försöka hävda nån sorts vetskap med en facebook (!) grupp som pratar om illuminati, rothschilds och bilderberg i ryggen.

Till ämnet,
hur var det med det här passet som hittats?
Känns lite 9/11 och allehanda falseflags att det såklart ska hittas ett pass på en gärningsman. Självmordsjihadister borde väl snarare ha en isis flagga lindad runt sina trasiga könsorgan än ett pass?!
Citera
2015-11-14, 18:39
Medlem
MrMadoffs avatar
Hur kan Ryssland och Iran så snabbt ha vänt sig i frågan kring Syrien och sluter upp med Frankrike och väst allierade (USA)?

Såg nyss på rapport en presskonferens med Rysslands utrikesminister och Usas John Kerry, ryssen står och pratar engelska och ser,allmänt spyfärdig ut efter varje ord som kommer ur hans mun samtidigt som John Kerry står och flinar och myser, bokstavligt talat.
Citera
2015-11-14, 18:48
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Hur kan Ryssland och Iran så snabbt ha vänt sig i frågan kring Syrien och sluter upp med Frankrike och väst allierade (USA)?

Såg nyss på rapport en presskonferens med Rysslands utrikesminister och Usas John Kerry, ryssen står och pratar engelska och ser,allmänt spyfärdig ut efter varje ord som kommer ur hans mun samtidigt som John Kerry står och flinar och myser, bokstavligt talat.

Förmodligen eftersom Putin trots allt inte är "räddaren i nöden", utan ytterligare en marionett i bankirernas ficka?
Citera
2015-11-14, 18:49
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff

Globalisterna i NWO på frammarsch.

Det ryska planet sprängdes i egypten

Och nu har bland annat egyptiskt pass påpassligt hittats vid stade de france.

Pass verkar vara obligatorisk rekvisita numera vid "terrorism" fastän det vid verklig terrorism är något man aldrig skulle ta med sig (för att försvåra för fienden)
Citat:
A Syrian and an Egyptian passports have been found at the site of the suicide bombing at the Stade de France stadium in Paris.

http://sputniknews.com/europe/201511...-passport.html
Senast redigerad av Lao Tzu 2015-11-14 kl. 18:52.
Citera
2015-11-14, 18:52
varför skulle man använda självmordsbombare i en false flag operation. Vem ställer upp på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in