Citat:
Ursprungligen postat av
climasol
Risken att det smäller i Sverige är liten. Så länge Sverige gör som islamisterna vill så finns det ingen större anledning att straffa oss. Just nu släpper Sverige till exempel in historiska mängder av muslimska flyktingar vilket de naturligtvis uppskattar, dessutom har Svenska kyrkan gett upp och börjat konvertera kyrkor till moskéer. Så länge denna utveckling håller i sig kommer Sverige att skonas. Nackdelen är bara att vi kommer att ha sharialagar inom 10 till 20 år.
Tror du de höjer säkerhetsnivån till 4 för kul?! Risken är definitivt inte lite förstår du väl? Jag kan nästan garantera dig att det kommer antingen smälla rejält eller skjutas i ett dåd likt det vi såg i Paris.
Jag tror även att terrorister fullständigt skiter i hur vida islamvänligt Sverige är så länge det är ett västeuropeiskt land.
Av SDs framfart att döma kommer de ha så pass stort inflytande att hela islamiseringen kommer inte bara upphöra, men även bli tillbakadragen. SD blir garanterat störst.
Men allt det där spelar ingen som helst roll, skadan är redan skedd. Det finns redan massor av terrorister i Sverige, och det måste du se allvaret i. Tro mig det kommer att hända!