jag kan inte förstå att denna regering (och föregående och föregående innan dess) kan ha ett sånt frikort för alla de extremt aparta uttalanden och beslut dem under decennium kommit undan med.
Är alla förblindade av kejsarens nya kläder och älskar blå dunster.
Det vi ser idag kommer att vara vardag överallt inom kort och jag vill bara leva i fred...
Om inte Romson ryker nu så är mitt förtroende för svensk demokrati och rättvisa=0
Jag tror faktiskt det finns en påfallande risk att Åsa Romson i kväll avslutat sin politiska gärning.
Tyvärr men så länge hon är en av de "goda" så kommer hennes politiska karriär rulla på som vidare. Tänk hon har gjort flera korkade uttalanden och trots rekordlågt stöd så praktiskt taget styr hon med sitt jäkla "Miljöparti".
Avgår Romson som kommer jag fan fira ute på gatan med champagne.
Tror dock hon kommer sitta kvar. Läs alla Twitter kommentarer jösses, hur kan den här kvinnan vara "vice statsminister" och med rekordminimalt stöd ifrån väljare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!