2015-11-14, 10:24
Medlem
Crime-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Hon gör det fan än värre genom att vara en nonchalant jävel genom att ignorera vad hon skrev tidigare

Men hon har ju bara två hjärn-celler! Som krigar med varandra..
Citera
2015-11-14, 10:25
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Detta drev mot vår vice statsminister vet inga gränser längre, det är smaklöst hur ni rasister här på Flashback sprider falska rykten och försöker karaktärsmörda representanter för europaregionen Sveriges styre.

Uppenbarligen är dessa screen captures förfalskade av Sverigedemokrater för att plocka billiga poäng, alternativt har ni och era internetkrigare hackat hennes konto.

Denna antimuslimhets MÅSTE SLUTA! Inse att ni "etniska Svenskar" hade er chans på 1900-talet, 2000-talet tillhör oss.

Du skämmer ut dig själv när du försvarar Åsa Romson när det är uppenbart vad hon har gjort.

Håll dig till ämnet och sluta försöka flytt fokus genom att köra med SD. Denna tråd handlar om Åsa Romsons osmakliga twitterkommentarer, Svårt för att förstå?

Du är rapporterad nu.
Citera
2015-11-14, 10:25
Medlem
longbow4ys avatar
Åsa Romsons totalt opassande twittrande vid Parisattentaten sänker inte bara henne själv, hennes parti utan också klimatfrågan bland politiker och vanligt folk. Det kommande klimatmötet i Paris är redan nu överspelat politiskt. Och det av fundamentalister från två olika håll.
Citera
2015-11-14, 10:27
Medlem
Strombolizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joker_B
[i]
Är hon bara korkad eller njuter hon utav det som pågår nu.

Korkad. Totalt oåterkalleligt korkad. Känner personer aktiva inom MP och dom bekräftar den bilden. Men låt oss vara glada så länge hon sitter kvar och snart är det extremistiska partiet under spärren.
Citera
2015-11-14, 10:30
Medlem
Mimurs avatar
Jag ser med spänning fram emot nästa partiledarförtroendemätning
Citera
2015-11-14, 10:34
Medlem
FruLibertass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredligh
Är Löfvén och Romson sveriges i särklass sämsta duo någonsin? Jag kan inte hitta någon som hanterar kriser sämre.

Detta är den sjuka identitetspolitiken i ett nötskal. Det spelar ingen roll vad som sägs eller görs. Det enda viktiga är vem som säger eller gör.

Nu gillade jag inte Alliansen den sista mandatperioden men internationellt ansågs den som en av Europas mest kompetenta regeringar. Ändra så pumpades negativ kritik ut 24/7 av svensk media med motiveringen att makten skall alltid granskas.

Och nu har vi Europas svagaste och mest inkompetenta regering. Och media är.........tysta. Nästan ingen kritik alls mot regeringen. Det är smaklöst.
Citera
2015-11-14, 10:41
Medlem
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...75126551_o.jpg
Här visar Åsa Romson vad många av oss vetat länge, att Miljöpartiet de gröna är ett enfrågeparti.
Att många av deras representanter är "gröna" framgår ännu klarare än någonsin. Det värsta är, att vi ska behöva ha detta parti i en svensk regering. Farligt när ett så pubertalt parti har så stort inflytande!
Citera
2015-11-14, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
varför åker hon inte ut på arslet? det är helt ofattbart. det finns inga som helst konsekvenser i svensk politik längre. efter dieseln, giftfärgen, auschwitz, "zigenare", och nu detta - sitter idioten ändå kvar

Speciellt när andra ministrar fått avgå för att man inte betalt TV-avgiften.
Citera
2015-11-14, 10:44
Medlem
OldFashioneds avatar
Men vi har väl för fan alla fattat att kvinnan är skitkorkad? Hur kan man bli förvånad/upprörd?
Citera
2015-11-14, 10:45
Medlem
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...75126551_o.jpg
Här visar Åsa Romson vad många av oss vetat länge, att Miljöpartiet de gröna är ett enfrågeparti.
Att många av deras representanter är "gröna" framgår klarare än någonsin. Det värsta är, att vi ska behöva ha detta parti i en svensk regering. Farligt när ett så pubertalt parti har så stort inflytande!
Citera
2015-11-14, 10:45
Medlem
https://twitter.com/FridaNordstrand/...36939365597184

Detta kan också uppfattas som osmakligt om man tänker på ett annat sätt än vad hon menade.

Men annat sätt menar jag om man vet hur det ser ut i Paris. Första gången jag blev upplyst var ca 5 år sedan men har väl säkert pågått längre än så. Inte heller kan jag tänka mig att det blivit mindre i dagsläget.
Exempelvideo: https://www.youtube.com/watch?v=e1Btc9qMALg
Citera
2015-11-14, 10:47
Medlem
fishANDchipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Men vi har väl för fan alla fattat att kvinnan är skitkorkad? Hur kan man bli förvånad/upprörd?

Det man förvånas över är hur hon får ha kvar sin post? Med tanke på vilken ramaskri det blir när en SDare kläcker ur sig en olämplighet så får Åsa samtidigt säga precis vad som helst.

Åsa leder statistiken för efterblivna kommentarer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in