2015-11-14, 00:11
Medlem
Franska grnsen stngd. Undantagstillstnd utfrdat i HELA Frankrike. Alla skall hlla sig inomhus. Grningsmnnen i svarta militruniformer. Araberna upptrdde vltrnat, - Allt enligt Dansk TV2 som snder oavbutet med vittnesuppgifter, Dansk TV har otroligt bra bevakning just nu. - Danska statsministern har redan uttalat sig. Tunnelbanan avstngd.

Franska Ambassadren redan intevjuvad i Dansk TV. Franska Ambassaden hrdbevakad i CPH.

P sdermalm r man nnu handlingsfrlamade. As usual
Senast redigerad av Kulturmarxist 2015-11-14 kl. 00:26.
Citera
2015-11-14, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndreSans
Vi ska nog vara frbereda p andra attacker ocks, som fra gngen kan detta mycket vl tyda p andra attacker stts i verket nu.

Absolut, jag vet inte om Sverige r i riskzonen, vi har inte bidragit med ngot nere i M frutom peacekeeping trupper.

Hur som haver, jag skulle hlla mig p avstnd under julruschen i r, det kan vara livsfarligt att vistas p befolkade platser nu.
Citera
2015-11-14, 00:16
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xevanger
Alla vakna har nog hrt om det ofattbart tragiska i Paris. Det mesta pekar p att det r utfrt av extremister. Kan detta leda till en enorm eksalering av vld i Europa? Folk av helt vitt skilda vrldsbilder, erfarenheter och grundlggande vrderingar lever nu i samma stder. Har detta fungerat oproblematiskt och fredligt ngon gng tidigare i historien? Titta p Europa under andra vrldskriget eller Mellanstern idag - praktexempel p hur vldsamt det brukar bli nr grupper av totalt olika vrldsuppfattningar lever sida vid sida.

Extremister kommer trigga igng nnu fler extremister som jag ser det tyvrr. kad islamism leder till kad rasism och frmlingsfientlighet vilket leder till nnu mer islamism. Detta kan bli startskottet p en enorm vldsspiral. Vad tror ni?

Startskottet har vl gtt fr lnge sedan, det gick vl nr EU brjade ta emot invllare
detta r vad som vntar ven fr Sverige
polariseringen har byggt upp av politiker . folk trs ju inte uttrycka sina sikter och polariseringen r total, ven om media skriver om hur gulligt det r med ppna hjrtan
Citera
2015-11-14, 00:16
Medlem
AndreSanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Absolut, jag vet inte om Sverige r i riskzonen, vi har inte bidragit med ngot nere i M frutom peacekeeping trupper.

Hur som haver, jag skulle hlla mig p avstnd under julruschen i r, det kan vara livsfarligt att vistas p befolkade platser nu.
Om vi inte r det just nu, s kan man bara se p varfr oddsen r s stora i Frankrike, Just fr mngden invandrare de tagit emot genom ren som inte lyckats integrera sig och som d kar mjligheten fr att bli radikaliserade.

Ja, p julrushen br man vara p sin vakt. Vi har varit och r fr naiva. men vi fattar inte fr ens det smller.

Sedan fr vi inte glmma att Sverige frhandlat med Saudi Arabien om vapen, just dessa vapnen har och anvnds emot folk i dessa lnder.
Senast redigerad av AndreSans 2015-11-14 kl. 00:20.
Citera
2015-11-14, 00:17
Medlem
Ja, det var ju nra fr ngra r sedan d idioten med laddningen p magen p Drottninggatan sprngde sig sjlv. F* f** vad detta r vidrigt ! Oskyldiga mnniskor som drabbas av fega illdd av idioter. Som skrivet... man br nog se upp i julhandeln tyvrr
Citera
2015-11-14, 00:22
Medlem
freeriderXIIs avatar
Kanske att fler fransmn kommer rsta p Marie Le Pen i nsta presidentval. Det r enda chansen om man inte vill att Islam skall ta ver helt p sikt, ngon generation.
Citera
2015-11-14, 00:32
Medlem
MeMajks avatar
nu bekrftat att det r minst 2 sjlvmordsbombningar
Citera
2015-11-14, 00:33
Medlem
Kan hnda i Sverige. Dags att grva fram subversiva element i Sverige och ta i med hrdhandskarna ! Nu fr det vara nog !
Citera
2015-11-14, 00:33
Medlem
Undra om det ens skulle rcka med ngot snt hr i Sverige fr att den sittande regeringen skulle vga stnga grnserna ens tillflligt.
Citera
2015-11-14, 00:35
Bannlyst
Kommer bara bli vrre och vrre mnga r framver. Det som krvs r en upprensning av alla invandrare fr att vara p den skra sidan. Dom r verrepresenterade i all brottsstatistik. Ju fler invandrare frn MENA lnder innebr hgre risk fr terrorattentat.

Det r upp till folket att ta tag i situationen.. Men fortstt ni vara naiva. Hoppas ni invandringsvurmare blir utsatta fr liknande attentat eftersom det r det ni rstar p era sjuka djvlar.
Citera
2015-11-14, 00:40
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftj033
Kan hnda i Sverige. Dags att grva fram subversiva element i Sverige och ta i med hrdhandskarna ! Nu fr det vara nog !

inte "kan hnda i Sverige" det kommer att hnda i Sverige. Lmpligt att de slr till p vilket stort evenemang som helst fr att det ska f full effekt
Reinfeldt ppnade upp p glnt och Svetsarn har ppnat porten p vid gavel till att slppa in detta packet
som har framgtt de den senaste tiden s har vi inte en aning om vad det r fr invllare som kommit ver grnserna, det har ju kommit in tusentals och ter tusentals som inte har skt asyl. vad tror du det r fr slags folk ?
Citera
2015-11-14, 00:42
Medlem
Sjukt ! Nu r det upp till ALLA att ta ansvar fr det fria samhllet. Den/de som inte stttar det fria samhllet ska ge sig av eller sprras in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in