Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-04, 08:44
  #1
Medlem
Catyas avatar
Läste i AF att grabbarna vill bli mer jämställda i "Idol 2005". De anser att det läggs mer fokus på tjejerna i programmet för att de får sminka sig och har mer kläder att välja emellan. Det är speciellt Sebastian som gnäller över det.
Vet inte, men grabben är absolut inte min favorit och jag blir inte förvånad om han kläcker ur sig något sådant. Vill han köra lite draq så har han nog hamnat i fel program....
Citera
2005-11-05, 02:02
  #2
Medlem
Tyrones avatar
Nja, av det lilla jag sett så verkar idol vara ett ganska pojkfittigt program.
Citera
2005-11-05, 02:21
  #3
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catya
Läste i AF att grabbarna vill bli mer jämställda i "Idol 2005". De anser att det läggs mer fokus på tjejerna i programmet för att de får sminka sig och har mer kläder att välja emellan. Det är speciellt Sebastian som gnäller över det.
Vet inte, men grabben är absolut inte min favorit och jag blir inte förvånad om han kläcker ur sig något sådant. Vill han köra lite draq så har han nog hamnat i fel program....


En tidningsanka, grabbarna hade sagt nåt annat (som jag i denna sena timme inte minns nu men det var en bra bit från artikelns mening varje fall) o så blev resultatet som AB skrev. Förövrigt anser jag att Sebastian eller Sibel ska vinna.
.
Citera
2005-11-05, 06:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
En tidningsanka, grabbarna hade sagt nåt annat (som jag i denna sena timme inte minns nu men det var en bra bit från artikelns mening varje fall) o så blev resultatet som AB skrev.
.

Precis, man ska inte ta kvällspressen på för stort allvar...
Citera
2005-11-05, 11:12
  #5
Medlem
johnny_viciouss avatar
dessutom är det väl killarna som ska låta bli att gnälla, det är ju med största sannolikhet en kille som kommer vinna skiten eftersom dom har en stor fördel i röstningen..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback