Bandet spelar inte death metal och namnet på bandet ska vara någon slags skämt eller en satir för death metal om jag förstått allting rätt. Det har inget med religion att göra, snarare humor.
Syskon kan ibland vara lika varandra har jag hört, har något med generna att göra men i Sverige så kanske man bestämt att utseende är en social konstruktion så vad vet jag.
Tidningen The Telegraphs reporter har besökt ett café som självmordsbombaren Ibrahim Abdeslam grundade 2013. En person i området berättar att han brukade dricka alkohol och röka hash på caféet. Bröderna Salah och Ibrahim Abdeslam var ofta där och de brukade spela kort. Ibrahim brukade dricka, röka och gå på disco. Men förra året slutade han dricka, enligt uppgiftslämnaren.
Grabbarna som känner sig så otroligt kränkta av gamla stenstatyer att de måste gå loss på dem med en slägga. Någon form av Monty Python humor finns det ändå däri.
Grabbarna som känner sig så otroligt kränkta av gamla stenstatyer att de måste gå loss på dem med en slägga. Någon form av Monty Python humor finns det ändå däri.
Alldeles säkert. Jag tror dock inte IS håller med dig
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!