2015-11-14, 02:19
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varfr rapporterar CNN att terrorister fortfarande lever och allt r inte ver n? va fan?
Det sa dom vl inte? Dom sa att det KUNDE finnas terrorister p flykt och att ett vittne sagt att hen trodde att de skjutit in i restaurangen frn en bil, vilket tyder p att de kunnat ka drifrn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perdite
Kan man f en kort sammanfattning? Jag r nyvaken, kollade p surfplattan och lser det hr? Vad har hnt kortfattat? Varfr? Vilka?

Det har skett 6-7 koordinerade muslim attacker i Paris.
Bomber, sjlvmordsbombare och automatvapen (ak's). Ddat alla de kommit ver, typ.
ver 100 dda vid bara 1 av platserna, konserthallen. Pratas om att flera lik r lemlstade, avhuggna huvuden eller sprngda vet vi inte riktigt... Isis i europa!
Citera
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polisfitta
Jag tnkte p sjlvmordsbombaren vid arenan det gick nog lite fel dr var nog meningen att han skulle ta sig in p arenan tack o lov kom han inte riktigt hela vgen in. Men det var en jvla smll allts nr man ser klippen frn matchen.
nej dom smlte en bomb och vnta p folket som skulle komma ut.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Perdite
Kan man f en kort sammanfattning? Jag r nyvaken, kollade p surfplattan och lser det hr? Vad har hnt kortfattat? Varfr? Vilka?

oklart hur mnga dda. 6-7 bombdd i paris. gisslan drama p ett konsert hus som slutade i minst 180 dda. en av bomberna var i en restaurang. rykten(?) sger att det r isis som gjort detta ( vet ej om det r bekrftat) Men enligt vittnesml s har den klassika frasen utropats. ven bomber runt arenan dr tyskland vs frankrike spelades
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kzz
Terroristerna r fria, det r bara ngra som ddats eller sprngt sig sjlva.

Terroristerna kan ju ven satt p vstar p oskyldiga...
Citera
Medlem
spermy91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor.Silberstein
Betydligt lttare att komma in i Frankrike n i USA ja. Framfrallt r det nrmare till Syrien.

Men den strsta anledningen r helt enkelt att Frankrike kryllar av muslimer.

Jo s lngt r jag med, Men har Frankrike isg gjort ngot? tex kritiserat islam eller bombat isis?
Citera
Medlem
tjenaretjenares avatar
Crystal Palace FC ‏@CPFC fr 6 minuter sedan
We have been in contact with @MartinKelly1990 tonight and can confirm he is safe and well.

Fotbollsspelaren Martin Kelly som var p semester i detta omrdet har klarat sig, han var p en resturang i nrheten innan ikvll.
Citera
2015-11-14, 02:20
Medlem
NirvanAs avatar
Antar att underrttelsetjnsten har fullt upp att jaga och leta upp de sista terroristerna, vart fan kan dom ha flytt?
Citera
Medlem
JackBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermy91
Jo s lngt r jag med, Men har Frankrike isg gjort ngot? tex kritiserat islam eller bombat isis?
Bombat ISIS...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensindunken
Nr slpps bilder/filmer inifrn bataclan?
Imorgon givetvis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Crystal Palace FC ‏@CPFC fr 6 minuter sedan
We have been in contact with @MartinKelly1990 tonight and can confirm he is safe and well.

Fotbollsspelaren Martin Kelly som var p semester i detta omrdet har klarat sig, han var p en resturang i nrheten innan ikvll.

Han r med p ABs bild
http://qs.lc/vc224
Citera
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermy91

Ja, det har man i likhet med mnga andra vsterlndska lnder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in