2015-11-14, 02:17
Medlem
RonnyRasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proclaimer
Snlla, lmna en beskrivning nr du lnkar, jag vet inte om jag vgar kolla.

Inte speciellt starka bilder alls. En kort film dr man kan se en person som blivit skjuten i benet, samt ngon fler som ligger p marken i bakgrunden. Inget blodigt gore.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perdite
Kan man f en kort sammanfattning? Jag r nyvaken, kollade p surfplattan och lser det hr? Vad har hnt kortfattat? Varfr? Vilka?
Ls valfri nyhetsmedia?
Citera
Medlem
Nr slpps bilder/filmer inifrn bataclan?
Citera
Medlem
Orgelfantomens avatar
Vi fr nog avvakta med ddssiffrorna. Officiella uppgifter brukar vara frsiktiga innan man vet skert. Dessutom mnga svrt skadade som knappast kommer att verleva allesammans. S det kan bli fler. Fox uppger nu 158.
Citera
Medlem
Xkcds avatar
RT streamen rapporterar nu att Calais branden INTE r falsk, med hnvisning till ett uttalande av "Deputy Mayor of Calais". Det ska allts vara ett svar p attackerna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CAKARIM
Kan Ngon Frklara Vara Just Frankrike r Ml Hela Tiden? Senaste Attentat, I Frankrike Fr Ca 10 Mnader Sen. Idag I Samma Land, Frankrike.

Varfr Inte Usa Eller England? Det r Vl Dom Tv Strsta Lnderna Som Har Mest Skuld Till All Trkigheter I Mellanstern?
Frankrike har haft mnga kolonier och stort inflytande i arabvrlden s att de drabbas r inte s underligt, dessutom lttare att smuggla in vapen et. till ett land med mnga grnser n till ar som England, mnga fransmn r dessutom halv eller kvartsaraber utan att vara muslimer.
Dessutom har ju Frankrikes oljebolag rippat araber p mycket pengar genom ren.
ven USA och England har drabbats.
Citera
Medlem
Gregor.Silbersteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermy91
Varfr just Frankrike? Lttare att komma t n usa?

Betydligt lttare att komma in i Frankrike n i USA ja. Framfrallt r det nrmare till Syrien.

Men den strsta anledningen r helt enkelt att Frankrike kryllar av muslimer.
Citera
2015-11-14, 02:18
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAKARIM
Kan Ngon Frklara Vara Just Frankrike r Ml Hela Tiden? Senaste Attentat, I Frankrike Fr Ca 10 Mnader Sen. Idag I Samma Land, Frankrike.

Varfr Inte Usa Eller England? Det r Vl Dom Tv Strsta Lnderna Som Har Mest Skuld Till All Trkigheter I Mellanstern?

Orsaken r att Frankrike har den strsta andelen folk som tagit sig till ISIS och krigat fr dem.
2000st i Frankrike.
Jmfr med 200 i Sverige och 30 i Norge.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
158 dda fr stunden, tminstone 70 gisslan: http://www.britalypost.com/paris-under-attack-100-dead/

r det gisslan kvar allts ? Isfall var kan inte hitta nyheter om det.?
Citera
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CMBe
The Independent rapporterar om 140 dda sammanlagt i attentaten.

http://www.independent.co.uk/news/wo...-a6734201.html
Men varfr komma dragandes med Independent, som frvisso r en seris engelsk tidning? G direkt till franska kllor.
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proclaimer
Snlla, lmna en beskrivning nr du lnkar, jag vet inte om jag vgar kolla.

mest folk som gr omkring och nsra som ligger p golvet med benen i vdret och det verkar som om det r en skada i lret men det syns inte fr det r jeans p
Citera
2015-11-14, 02:19
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyRask
Inte speciellt starka bilder alls. En kort film dr man kan se en person som blivit skjuten i benet, samt ngon fler som ligger p marken i bakgrunden. Inget blodigt gore.

N jag kollade, blev mest emotionellt berrd. Fy fan sger jag. Fy fan vilka fega jvla as som gjort det hr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in