SVT visar ett kort klipp p nr fotbollsmatchen spelar hrs ett enormt hgt ljud frn en detonation, jag som inte kan om bomber eller avgra vad fr ljud det kan vara skulle tom hra att det inte r ngot vanligt fr den hga smllens skull. Hur kommer det sig att ingen fotbollsspelare reagerar och kr p bara. Jag hade skert hoppat till ngra meter t sidan, frmodligen hade jag hamnat p 7e lktaren av rdslan.
Vad r era terorier om detta?
Fr de tror att det r ngon i publiken som smller ngot? KFC gubben i reklamskyltarna reagerar dock.
Ska finnas en till film av en annan explosion de hr dr spelearna brjar sakta ner efter explosionen
Hej.
jag undrar vilken sida som r bst att flja? jag kollar via tv4 nu. men det loopas s mycket bilder. har svrt att fatta ntt!! dom sger inga siffror. bara babblar :/
jag vgrar svt, s behver inte lnka dr.
Nn mer som sg mannen, som antagligen varit gisslan i Bataclan, som kommit ut p gatan och bara stannade och la hnderna fr ansiktet och bara stod still s en stund innan han gick vidare?
usch fy fan han lr vl aldrig komma ver detta , han hamnade skert i chock eftert
SVT visar ett kort klipp p nr fotbollsmatchen spelar hrs ett enormt hgt ljud frn en detonation, jag som inte kan om bomber eller avgra vad fr ljud det kan vara skulle tom hra att det inte r ngot vanligt fr den hga smllens skull. Hur kommer det sig att ingen fotbollsspelare reagerar och kr p bara. Jag hade skert hoppat till ngra meter t sidan, frmodligen hade jag hamnat p 7e lktaren av rdslan.
Vad r era terorier om detta?
Att folk antagligen trodde att ngon drog ett kraftig knallskott. Finns sjukt kraftiga sdana och smller en sn 20-30 meter ifrn dig lter det frmodligen som en bomb som smller ett par hundra meter bort. Min teori iallafall.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!