SVT visar ett kort klipp på när fotbollsmatchen spelar hörs ett enormt högt ljud från en detonation, jag som inte kan om bomber eller avgöra vad för ljud det kan vara skulle tom höra att det inte är något vanligt för den höga smällens skull. Hur kommer det sig att ingen fotbollsspelare reagerar och kör på bara. Jag hade säkert hoppat till några meter åt sidan, förmodligen hade jag hamnat på 7e läktaren av rädslan.
Vad är era terorier om detta?
För de tror att det är någon i publiken som smäller något? KFC gubben i reklamskyltarna reagerar dock.
Ska finnas en till film av en annan explosion de hör där spelearna börjar sakta ner efter explosionen
Hej.
jag undrar vilken sida som är bäst att följa? jag kollar via tv4 nu. men det loopas så mycket bilder. har svårt att fatta nått!! dom säger inga siffror. bara babblar :/
jag vägrar svt, så behöver inte länka där.
Nån mer som såg mannen, som antagligen varit gisslan i Bataclan, som kommit ut på gatan och bara stannade och la händerna för ansiktet och bara stod still så en stund innan han gick vidare?
usch fy fan han lär väl aldrig komma över detta , han hamnade säkert i chock efteråt
SVT visar ett kort klipp på när fotbollsmatchen spelar hörs ett enormt högt ljud från en detonation, jag som inte kan om bomber eller avgöra vad för ljud det kan vara skulle tom höra att det inte är något vanligt för den höga smällens skull. Hur kommer det sig att ingen fotbollsspelare reagerar och kör på bara. Jag hade säkert hoppat till några meter åt sidan, förmodligen hade jag hamnat på 7e läktaren av rädslan.
Vad är era terorier om detta?
Att folk antagligen trodde att någon drog ett kraftig knallskott. Finns sjukt kraftiga sådana och smäller en sån 20-30 meter ifrån dig låter det förmodligen som en bomb som smäller ett par hundra meter bort. Min teori iallafall.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!