Citat:
Ursprungligen postat av
^Eaz
Inga problem att fler personer använder ett konto, men "kontot" så att säga är ansvarig för det som skrivs av kontot.
E.g. säg att 5 personer använder Xelious, 1 av dessa personer bryter mot reglerna och får Xelious avstängd.
Då kan inte de fyra andra personerna klaga på att Xelious blev avstängd och de fyra andra kan då också göra sig skyldiga till 1.07 om de återvänder medans Xelious är avstängd vilket skulle kunna påverka Xelious avstängning negativt.
Jag ska komma ihåg det om min mormor frågar (från andra sidan graven). Normalt sett i social media, som trots allt även det här stället kallas, är man mig veterligen personligt ansvarig för sitt konto och vad som skrivs - hot, ärekränkning, utge sig för att vara någon man inte är... lite slappare på flashback men det har sina fördelar och enorma nackdelar såklart. Moderatorerna får väl inte låna ut sina konton?
Blir det inte problem om ett konto används av flera då man inte kan se om dessa som lånar har andra konton fram och tillbaka och försvara för bestraffning för 1.07?