Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
När jag ska festa vill jag vara med den jag älskar mest men även bland andra vänner. Förstår inte grejen att festa på olika håll. I mitt gäng har vi alltid med oss våra respektive och umgås alla tillsammans. Det är mer undantag om någon saknas. Varför ha förhållande om man inte ens vill festa ihop?
OBS OBS OBS känner att jag alltid i sådana här typer av konversationer får "försvara" hur jag menar. Hos oss blir det ofta bjudningar, vi kan tränar ihop ibland, drar ihop ett jäkligt härligt gäng och festa allesammans! Skulle kunna ta en kula för honom vilken dag som helst. Men varför ska det ens existera tabubelagda tankar för att man vill umgås med sina vänner ute på pub, restaurang eller ibland klubb ihop för? Jag älskar fortfarande att dansa med mina vänner, köra våra interna skämt och snack, jag är inte ihopklistrad med min pojkvän.
Fria unga människor som vill leva spontant och gott tillsammans och bland vänner. De som känner att " njaa finns alltid en liten oro för att något ska ske med nån annan inatt" - då har man antingen ingen tillräckligt stabil relation. Eller har man otroligt svårt att lita på sin partner. Så. ... varför ens ha förhållande om man inte vill festa ihop? :P
Vi festar ihop!! Men vi har två fria viljor, står inte och bestämmer vad han ska bära för.skjorta ikväll och alltid vara på samma ställe, vill han hänga Mee grabbarna Och ta ett par börs och spela Fifa är jag glad för hans skull. Man behöver inte göra allt ihop, dygnet runt, umgås med samma par ständigt. Jag är glad över att höra att det känns så bra för er! Men jag är fortfarande jag. Kärleken har inte ett smack att göra med att jag vill umgås och dela en flarra vin med mina vänner.