Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2015-11-15, 11:15
Medlem
citymormors avatar
Klart du skall vara orolig. Tjejer är extremt självfokuserade och har inget problem med att rättfärdiga lite knullande vid sidan om.
Dom lever i nuet och alla beslut baseras på de aktuella känslorna vid tillfället.

Jag har sett så mycket skit, gifta kvinnor, sambos, mammor etc som vid första bästa tillfälle suger kuk på folk å smutsiga krogtoaletter.

Kvinnor alltså...
Citera
2015-11-15, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av traedgren
Halloj Flashback!

Jag vet inte hur många som tänker som mig när det kommer till detta problem.
När min flicka ska ut på krogen med sina vänner så blir jag lite skeptisk, jag vet att hon aldrig skulle vara otrogen mot mig men ändå har jag en viss oro.

Jag litar på henne men har problem med killarna.

Tex Killar som är väldigt på och kanske "tafsar" "smiskar" tjejen på rumpan, hade jag varit där och sett det hade jag givit en backhand så federer tappat hakan..

Vad tycker ni om när era tjejer är ute och festar?

MVH Traedgren

Finns ingen anledning till att hon ska ut och "klubba" utan dig. (Om nu ert förhållande är seriöst)

Och ja risken är hög att hon är otrogen. Har sett mycket sånt.
Citera
2015-11-15, 14:47
Medlem
Mycket ligger också i hur hon beter sig på krogen. Stor skillnad på att bli totalt redlös och inte veta vem man hamnar i händerna på och gå ut med sina kompisar för att dansa och ha kul. Det finns en hel del av oss tjejer som aldrig skulle ramla på någon annans killes kuk, rättfärdiga lite knull på sidan av, eller blir hypnotiserade av att någon snygg kille snackar med oss. Undrar vad fan det är för brudar vissa killar i den här tråden varit i kontakt med egentligen. Inte konstigt att ni är så bittra faktiskt.
Citera
2015-11-15, 15:05
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisaloo
Mycket ligger också i hur hon beter sig på krogen. Stor skillnad på att bli totalt redlös och inte veta vem man hamnar i händerna på och gå ut med sina kompisar för att dansa och ha kul. Det finns en hel del av oss tjejer som aldrig skulle ramla på någon annans killes kuk, rättfärdiga lite knull på sidan av, eller blir hypnotiserade av att någon snygg kille snackar med oss. Undrar vad fan det är för brudar vissa killar i den här tråden varit i kontakt med egentligen. Inte konstigt att ni är så bittra faktiskt.

Jag har sett dom mest skötsamma kvinnor som kört med samma tugg som dig hamna i sängen hos någon annan. Dessutom först sitta att snaska kotte på fyllan och sedan med baksmällan i rösten ringa gråtande till polisen och anmäla för våldtäkt...Hände en kollega till mig.

Lades dock ner jävligt fort då det fanns vittnen , dubbel skam på den horan.
Citera
2015-11-16, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
När jag ska festa vill jag vara med den jag älskar mest men även bland andra vänner. Förstår inte grejen att festa på olika håll. I mitt gäng har vi alltid med oss våra respektive och umgås alla tillsammans. Det är mer undantag om någon saknas. Varför ha förhållande om man inte ens vill festa ihop?

OBS OBS OBS känner att jag alltid i sådana här typer av konversationer får "försvara" hur jag menar. Hos oss blir det ofta bjudningar, vi kan tränar ihop ibland, drar ihop ett jäkligt härligt gäng och festa allesammans! Skulle kunna ta en kula för honom vilken dag som helst. Men varför ska det ens existera tabubelagda tankar för att man vill umgås med sina vänner ute på pub, restaurang eller ibland klubb ihop för? Jag älskar fortfarande att dansa med mina vänner, köra våra interna skämt och snack, jag är inte ihopklistrad med min pojkvän.
Fria unga människor som vill leva spontant och gott tillsammans och bland vänner. De som känner att " njaa finns alltid en liten oro för att något ska ske med nån annan inatt" - då har man antingen ingen tillräckligt stabil relation. Eller har man otroligt svårt att lita på sin partner. Så. ... varför ens ha förhållande om man inte vill festa ihop? :P
Vi festar ihop!! Men vi har två fria viljor, står inte och bestämmer vad han ska bära för.skjorta ikväll och alltid vara på samma ställe, vill han hänga Mee grabbarna Och ta ett par börs och spela Fifa är jag glad för hans skull. Man behöver inte göra allt ihop, dygnet runt, umgås med samma par ständigt. Jag är glad över att höra att det känns så bra för er! Men jag är fortfarande jag. Kärleken har inte ett smack att göra med att jag vill umgås och dela en flarra vin med mina vänner.
Citera
2015-11-17, 11:21
Medlem
Citat:
Halloj Flashback!

När min flicka ska ut på krogen med sina vänner så blir jag lite skeptisk, jag vet att hon aldrig skulle vara otrogen mot mig men ändå har jag en viss oro.

Tex Killar som är väldigt på och kanske "tafsar" "smiskar" tjejen på rumpan, hade jag varit där och sett det hade jag givit en backhand så federer tappat hakan..

MVH Traedgren

Tjejen ska ut och träffa andra. Kan lätt bli att hon kommer hem rövknullat för , det var "en liten kul grej liksom". Haha

En kille och tjej kan aldrig bara vara "kompisar". Någon kommer alltid vilja/kräva något mer.
Citera
2015-11-17, 13:24
Medlem
demonmormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfly
Varför är det så viktigt att man alltid går ut och festar ihop då?

Jag får bara intrycket att det oftast handlar om att den ena parten i så fall är en aning misstänksam och/eller svartsjuk. Det kan som sagt vara kul att festa tillsammans, och ofta är det inget problem. Men att alltid festa tillsammans? Varför är det så viktigt? Varför är det inte okej att göra det utan sin partner ibland?

Är med dig, Amberfly. Festar nästan uteslutande utan min kille. Eftersom så få tycks begripa varför tjejer vill det tänker jag bjuda på en förklaring: han gillar inte att festa. Jag är inte partydjur heller, men jag festar betydligt oftare än honom. Han är inte intresserad av folk han inte är intresserad av och väljer hellre att stanna hemma och påta med eget istället för att lyssna på musik han inte gillar på alldeles för hög volym och prata med folk han tycker är ointressanta osv osv. Mig kan han ju prata med närsom.

När han väl följer med ser jag att han har skittråkigt och kan därmed inte slappna av och ha kul själv. Ergo: jag drar själv, har kul, kommer hem till nöjd snubbe. Alla vinner.

Alla ni osäkra män i tråden som tror att deras tjej kommer fånga kuk så fort ni släpper henne ur sitt sikte: vafan håller ni på med? Skärp er och ha tilltro till er egen förmåga som partner istället. Är ni så oroliga över att hon kommer sära på benen för första bästa för att du inte finns inom synhåll kanske det är dags att se över vad ni tagit till bordet, om det är så lätt att glömma.

Att ord som "tillåter sina tjejer" ens dyker upp i den här tråden är tamefan helt vansinnigt. Tänk själva hur kul ni skulle tycka det var om dig tjej inte "tillät" dig att göra skit. Ni är vuxna människor ffs.
Citera
2025-11-13, 17:00
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Halloj Flashback!

MVH Traedgren
Det är ju bara låta det vara hon är inte din ägodel ingen får röra

Så länge ingen ska in med kuken så va fan
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in