Hehe. Det svider i själen att se sådan självförnekelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
traedgren
jag vet att hon aldrig skulle vara otrogen mot mig men ändå har jag en viss oro.
Nej, det är just DET som du vet att hon kan vara, och som är hela anledningen till varför du satte dig på Flashback och skrev en kissnödig tråd om det hela från första början.
Ingen man med självrespekt låter sin kvinna gå ut med sina tjejkompisar på krogen. Så är det bara. En riktig man är medveten om att kvinnor är slavar till sina känslor och lever i nuet.
Kommer någon Brad Pitt-, DonJuan- eller BrunoC-typ och raggar på henne, så finns det en risk för att det kan åt helvete (för dig alltså). Då ligger det liksom utanför dina händer, och i princip utanför flicksnärtens också.
Först blir det bara att hon ska följa med tjejgänget på en kort efterfest hemma hos några killar, sen kommer den där badboyen fram och raggar. Hon säger att
"jag har tyvärr pojkvän" och badboyen skrattar och säger nåt i stil med
"haha, nej men jag har ju flickvän också... hey förresten, varför tar du inte ett till glas rödvin här - Vänta! Jag ska fixa...

". Den ena leder till det andra, som leder till en tungkyss, som leder till avslitna kläder, som leder till det tredje och sen står hon där på alla fyra och blir tagen i tvåan.
Ryck upp dig för helvete och ring upp henne nu och säg att det blir ingen jävla krogen för henne, eller så kastar du ut henne.