Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-11-13, 16:17
Medlem
Halloj Flashback!

Jag vet inte hur många som tänker som mig när det kommer till detta problem.
När min flicka ska ut på krogen med sina vänner så blir jag lite skeptisk, jag vet att hon aldrig skulle vara otrogen mot mig men ändå har jag en viss oro.

Jag litar på henne men har problem med killarna.

Tex Killar som är väldigt på och kanske "tafsar" "smiskar" tjejen på rumpan, hade jag varit där och sett det hade jag givit en backhand så federer tappat hakan..

Vad tycker ni om när era tjejer är ute och festar?

MVH Traedgren
Citera
2015-11-13, 16:20
Medlem
Tycker du inte det är konstigt att din tjej vill festa utan att du är med, varför vill hon det?
Citera
2015-11-13, 16:20
Medlem
Ricolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traedgren
Halloj Flashback!

När min flicka ska ut på krogen med sina vänner så blir jag lite skeptisk, jag vet att hon aldrig skulle vara otrogen mot mig men ändå har jag en viss oro.

Tex Killar som är väldigt på och kanske "tafsar" "smiskar" tjejen på rumpan, hade jag varit där och sett det hade jag givit en backhand så federer tappat hakan..

MVH Traedgren
Det är klart man inte vill att nån kille ska tafsa på ens tjej men vad kan du göra åt det förutom att följa med henne överallt alternativt förbjuda henne att gå ut med sina kompisar?

Edit: Ja jag tyckte som dig.
Citera
2015-11-13, 16:21
Medlem
Jeg personligen bliver helt sne af det.
Når jeg siger det så mener jeg altså, alle ved hvad drengene vil.
Citera
2015-11-13, 16:44
Medlem
Hehe. Det svider i själen att se sådan självförnekelse.

Citat:
jag vet att hon aldrig skulle vara otrogen mot mig men ändå har jag en viss oro.

Nej, det är just DET som du vet att hon kan vara, och som är hela anledningen till varför du satte dig på Flashback och skrev en kissnödig tråd om det hela från första början.

Ingen man med självrespekt låter sin kvinna gå ut med sina tjejkompisar på krogen. Så är det bara. En riktig man är medveten om att kvinnor är slavar till sina känslor och lever i nuet.
Kommer någon Brad Pitt-, DonJuan- eller BrunoC-typ och raggar på henne, så finns det en risk för att det kan åt helvete (för dig alltså). Då ligger det liksom utanför dina händer, och i princip utanför flicksnärtens också.

Först blir det bara att hon ska följa med tjejgänget på en kort efterfest hemma hos några killar, sen kommer den där badboyen fram och raggar. Hon säger att "jag har tyvärr pojkvän" och badboyen skrattar och säger nåt i stil med "haha, nej men jag har ju flickvän också... hey förresten, varför tar du inte ett till glas rödvin här - Vänta! Jag ska fixa...". Den ena leder till det andra, som leder till en tungkyss, som leder till avslitna kläder, som leder till det tredje och sen står hon där på alla fyra och blir tagen i tvåan.

Ryck upp dig för helvete och ring upp henne nu och säg att det blir ingen jävla krogen för henne, eller så kastar du ut henne.
Senast redigerad av BrunoC 2015-11-13 kl. 16:46.
Citera
2015-11-13, 16:49
Medlem
Lajtels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Hehe. Det svider i själen att se sådan självförnekelse.

Nej, det är just DET som du vet att hon kan vara, och som är hela anledningen till varför du satte dig på Flashback och skrev en kissnödig tråd om det hela från första början.

Ingen man med självrespekt låter sin kvinna gå ut med sina tjejkompisar på krogen. Så är det bara. En riktig man är medveten om att kvinnor är slavar till sina känslor och lever i nuet.
Kommer någon Brad Pitt-, DonJuan- eller BrunoC-typ och raggar på henne, så finns det en risk för att det kan åt helvete (för dig alltså). Då ligger det liksom utanför dina händer, och i princip utanför flicksnärtens också.

Först blir det bara att hon ska följa med tjejgänget på en kort efterfest hemma hos några killar, sen kommer den där badboyen fram och raggar. Hon säger att "jag har tyvärr pojkvän" och badboyen skrattar och säger nåt i stil med "haha, nej men jag har ju flickvän också... hey förresten, varför tar du inte ett till glas rödvin här - Vänta! Jag ska fixa...". Den ena leder till, till det andra, som leder till en tungkyss, som leder till avslitna kläder, som leder till det tredje och sen står hon där på alla fyra och blir tagen i tvåan.

Ryck upp dig för helvete och ring upp henne nu och säg att det blir ingen jävla krogen för henne, eller så kastar du ut henne.

Haha, vilken humor det är i detta inlägget!

Jag skulle vilja säga att det är snarare bara är osäkra "män" som inte låter sin partner gå ut med sina tjejkompisar.
Är du rädd att din partner skall vara otrogen, så är det förmodligen för att du tror/vet att du inte är tillräckligt bra för henne.
Vad händer när din partner är på kontoret, där hon kanske jobbar med en snygg, charmig man dagligen? Kommer hon knulla honom på kopiatorn eller?

Är man i ett förhållande där man inte känner att man kan lita på sin partner, då är förhållandet inte värt ett piss - för någon av er.
Citera
2015-11-13, 16:53
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Tycker du inte det är konstigt att din tjej vill festa utan att du är med, varför vill hon det?

Det där hajja jag också till på. Kan inte komma på något tillfälle någon av mina flickvänner velat åka på fest utan mig.

Du oroar dig, annars hade du inte startat tråden. Snacka med henne om detta istället.
Citera
2015-11-13, 17:04
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Halloj Flashback!

MVH Traedgren

Din tjej går till ställen där hon får andra killars bekräftelse, varför har du accepterat en sådan utgångspunkt som något normalt? Det är din låga tröskel för vad du betraktar som trohet som är problemet och inte huruvida någon kommer att daska till henne på arslet eller hur hon kommer att besvara inviter.

Du har förlikat dig med att det enda hon behöver leva upp till är att inte bli fysisk med någon - loppet är förlorat.
Senast redigerad av snelhesten 2015-11-13 kl. 17:12.
Citera
2015-11-13, 17:13
Medlem
jokalishs avatar
Är inte alls brydd överhuvudtaget. Hände en incident en gång då en flickvän var ute på krogen. Hon själv som berättade det för att hon tyckte det var roligt och antog att det var okej att göra så. Hon hade jävlats med några negrer på dansgolvet och hånglat med sin tjejkompis där nere medans dom stod och glodde. Detta berättades i bilen på vägen hem när jag hämtat henne efter krogen. Blev fruktansvärt vansinnig men har som tur är ett högt tålamod och lyckades därmed behärska mig och hålla en fasad. Förklarade sakligt med lite irriterad ton att så gör man fan inte om man är i ett förhållande med någon. Tror ej att det hände något mer, inte vad jag vet.

Klart tjejen måste få klubba, är inte orolig alls. Är hon otrogen så är hon, ju fortare desto bättre så vet man att det är ett luder och inget är att ha. Om det nu kommer fram. Vilket det oftast gör och då åker hon med huvudet först genom dörren. Tjejer är som bussar, dom kommer och går.
Citera
2015-11-13, 17:18
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokalish
Är inte alls brydd överhuvudtaget. Hände en incident en gång då en flickvän var ute på krogen. Hon själv som berättade det för att hon tyckte det var roligt och antog att det var okej att göra så. Hon hade jävlats med några negrer på dansgolvet och hånglat med sin tjejkompis där nere medans dom stod och glodde. Detta berättades i bilen på vägen hem när jag hämtat henne efter krogen. Blev fruktansvärt vansinnig men har som tur är ett högt tålamod och lyckades därmed behärska mig och hålla en fasad. Förklarade sakligt med lite irriterad ton att så gör man fan inte om man är i ett förhållande med någon. Tror ej att det hände något mer, inte vad jag vet.

Klart tjejen måste få klubba, är inte orolig alls. Är hon otrogen så är hon, ju fortare desto bättre så vet man att det är ett luder och inget är att ha. Om det nu kommer fram. Vilket det oftast gör och då åker hon med huvudet först genom dörren. Tjejer är som bussar, dom kommer och går.

Och du vart sne för att hon hånglade med sin tjejpolare?
Citera
2015-11-13, 17:19
Medlem
Citat:
Halloj Flashback!

Vad är problemet? Att killarna kan vara för påstridiga och tafsa? Jag tror säkert att din tjej kan hantera dessa typer, utan att du finns där och ska ta hand om dem.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Fast måste man göra allt tillsammans då? Även alltid festa tillsammans?
Citera
2015-11-13, 17:20
Medlem
jokalishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Och du vart sne för att hon hånglade med sin tjejpolare?

Ja? Det är inte okej enligt mig och det blev en kort hätsk diskussion. Sen var det löst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in