jag undrar vad man ska snacka om när man hänger med blattar?
dom har ett speciellt sätt att snacka med varandra men jag fattar inte vad jag ska säga?
så min fråga är hur ska man bete sig och vad ska man prata om när man hänger med blattar?
Umgås inte med dem så slipper du sån här problematik.
hehe nej varför det?
har några blattar i klassen som man tvingas prata med ibland och dom är förvånarnsvärt schysta och roliga men jag vet inte hur man ska snacka med dom så dom börjar gilla en som en kompis typ
Visa att du har självförtroende. Extremt viktigt då dom kommer utmana dig annars.
Prata gärna om weed och rök gärna en gås med blattarna om dom bjuder till. Kom ihåg att alltid verka intresserad när dom beskriver sitt DUNDER gräs bästa i stan weed.
"Mannen" kommer hjälpa dig extremt mycket. Att skämta utan att först nämna frasen mannen kommer sluta i att du blir utmanad.
På vår skola såldes stöldgods öppet, fanns arangerade slagsmål på rasterna för dom som ville och gräs efter lunchen var som cigaretter.
Du borde också lära dig att serber och bosnier kommer ryka ihop ibland och du får inte välja sida. Bara njut av showen och ibland får du åka in till rektorn och peka ut gärningsmän, som du naturligtvis nekar att du sett något.
Med andra ord Måste du lära dig hur blatte tänker och vad som triggar eller gör en blatte glad.
Lycka till.
Senast redigerad av Mattsson69 2015-11-14 kl. 20:05.
Du måste prata som en blatte. Guzzar, abbo yao, mammas död (finns säkert mer men var ett tag sen jag gick i skolan och umgås inte med invandrare så har glömt vad mer dem använder). Annars ser dem dig som en töntig svenne. Därför man ser så många blonda svenskar likt typ guidetti som utvecklat någon form av skum blatte brytning/svenska trots att dem är födda och uppvuxna i sverige. De dem gått i skolor med många blattar måste dem anpassa sig annars hamnar man utanför.
Sen vad man ska prata om. Ja det klassiska är väl tjejer musik religion våld hata sverige och sånt. Håll dig undan sånt nördigt som spel datorer osv intresserar dem inte.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2015-11-16 kl. 00:26.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!