2013-11-27, 21:44
Medlem
Själv har jag klarat mig undan alla olyckor, men min polare var inte många centimeter ifrån att bli tandlös. Efter ett pass av knäböj skulle han plocka av vikterna, 50kg på vardera sida av skivstången. Så då började han i sina egna tankar att plocka av skivorna, men dock bara på ena sidan. När han tog av den sista vikten så flög skivstången upp i luften och rörde vid hans kind. Tur i oturen.
Citera
2013-11-27, 22:41
Har kört till failure på bänk utan passare när jag var nybörjare (tappade inte stången) och i bottenläget fick jag inte upp skiten. Så fick göra någon konstig manöver för att bli kvitt vikten som låg på mitt bröst. Typ rullade stången framåt över mage och sen ner på låren. Alla är nybörjare någon gång..
Citera
2013-11-27, 23:00
Medlem
bulkboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Har fastnat i bänken några gånger och fått tippa av skiten. Har även dragit av vajern i sittande rodd så jag flög bakåt och gjorde en kullerbytta. Har också tappat balansen och ramlat vid böj, svimmat efter marklyft och tappat en viktkaka på foten.

Haha det måste sett kul ut när rodden brast. Är du stark i rodden eller var bara vajern sliten?

Jag själv svimmade när jag frivände första gången. Jag åkte på en redig rullgardin.
Jag fick det på film och videon var uppe på youtube med runt 5000 visningar men jag har nu tagit bort den. Tror jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in