2015-11-13, 01:59
Medlem
Zapmetas avatar
Som frågan lyder.
Citera
2015-11-13, 02:02
Det är väl det enda alternativet du har så vida dom inte tar skatten av dig? typ.
Citera
2015-11-13, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadmantalking
Det är väl det enda alternativet du har så vida dom inte tar skatten av dig? typ.
Tror ts mer tänker på ifall han kan trava in hos kronofogden med en säck med pengar.
Citera
2015-11-13, 02:40
Citat:
Ursprungligen postat av booja
Tror ts mer tänker på ifall han kan trava in hos kronofogden med en säck med pengar.

Hehe ja jag vet inte, dom borde väl skita i vart pengarna kommer ifrån igentligen.
Dom har väl cashat in rätt så stora belopp i ett svep på lyxfällan har man ju sett på tv i alla fall.
Citera
2015-11-13, 10:19
Medlem
Det går mycket bra att betala i kontant hos kronofogden.
Citera
2015-11-13, 10:20
Medlem
korns avatar
Har du inte fått inbetalnings avier från dem? Annars har jag hört av en vän att han cashade dem direkt på deras kontor, men behöver inte nödvändigtvis vara sant, annars är det väl bara att gå dit och testa?
Citera
2015-11-13, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zapmeta
Som frågan lyder.

Om du ringer och frågar så får du svar.....
Citera
2015-11-13, 15:59
Medlem
I "Lyxfällan" går de ju in med kontanterna från loppisen i alla fall.
Så det verkar gå bra.
Citera
2015-11-13, 16:01
Medlem
Jango-fetts avatar
Ja det tycker man. Annars kommer jag aldrig betala av mina skulder till dem. Svarta pengar ska de få.
Citera
2015-11-14, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbback
Det går mycket bra att betala i kontant hos kronofogden.

Citat:
Ursprungligen postat av SpokHusse
I "Lyxfällan" går de ju in med kontanterna från loppisen i alla fall.
Så det verkar gå bra.

Går nog bra så länge de inte har någon anledning att misstänka fulspel. I Lyxfällan har nog programledarna klargjort för Kronofogden att pengarna kommit in på legit sätt. Så länge man betalar mindre summor varje gång är det nog ingen fara dock.

Läs igenom https://www.kronofogden.se/download/...nningtvatt.pdf innan ni gör det är mitt tips.
Citera
2015-11-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grillo
Går nog bra så länge de inte har någon anledning att misstänka fulspel. I Lyxfällan har nog programledarna klargjort för Kronofogden att pengarna kommit in på legit sätt. Så länge man betalar mindre summor varje gång är det nog ingen fara dock.

Läs igenom https://www.kronofogden.se/download/...nningtvatt.pdf innan ni gör det är mitt tips.

Du har så klart rätt om Lyxfällan.
De kommer ju dessutom ramlande med kameror och strålkastare och fan vet allt. Det är liksom motsatsen till att komma smygande med en påse svarta pengar.
Citera
2015-11-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zapmeta
Som frågan lyder.

Det kan du göra. De flesta kort funkar också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in