2005-11-04, 00:51
Medlem
Hej på er.
Någon här som har några tips om en bra ryggknäckare (kiropraktor kanske det heter?) i göteborg? Och inte Dr koprofag som var på insider idag tack.
Citera
2005-11-04, 01:41
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nih
Hej på er.
Någon här som har några tips om en bra ryggknäckare (kiropraktor kanske det heter?) i göteborg? Och inte Dr koprofag som var på insider idag tack.
Vad har du rökt?
Citera
2005-11-04, 03:23
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Vad har du rökt?

Han menar nog den läkare som i programmet Insider påstod att analmassage kunde bota allt från stress till migrän och fibromyalgi....
Citera
2005-11-04, 13:27
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Han menar nog den läkare som i programmet Insider påstod att analmassage kunde bota allt från stress till migrän och fibromyalgi....
Ja, jag förstod det. Men det var i ett konstigt sammanhang också. Och när han vet att det heter "kiropraktor" skriver han ryggknäckare istället. Schysst
Citera
2005-11-04, 13:32
Medlem
du har pm
Citera
2005-11-06, 01:38
Medlem
Kan rekommendera följande "ryggknäckare" (den enda erfarenhet jag har dock):

Jens Starborg
Tel. 031-13 59 13
Arsenalsg. 8 A, 41120 GÖTEBORG
http://www.jianshi.com/

Sysslar med traditionell kinesisk medicin men också kiropraktik. Själv var jag där på akupunktur och även praktik i en vecka.

och

Kenth Magnusson
Osteopatkliniken
Kyrkog. 25, 411 15 GÖTEBORG 031-13 24 11

Snubben är osteopat. Någon slags kiropraktikliknande ryggknäckarvetenskap. Om han helt fått ordning på min rygg låter jag vara osagt, men det knäckte gött i alla fall och det blev åtminstone tillfälligt markant bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in