2015-11-12, 21:37
Medlem
Barn är ganska mjuka och grovt våld är det väl om man stampar på ett litet barn
Citera
2015-11-12, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Enligt Brottsplats Sverige är pojken lindrigt skadad.

Ja, men jag menar uppsåtet till illdådet, inte själva skalan på brottet.
Citera
2015-11-12, 21:38
Medlem
Niggerbullens avatar
Kolla på vilket klientel som uppehåller sig där. Svartskallar, missbrukare och fjortisar. Den sistnämnda kan man nog utesluta. Skulle vara intressant att veta vad som ledde fram till att GM valde att stampa på ett litet barn, men det visar sig nog så småningom.

Finns jävligt fräcka alkisar och det är knappast första gången de attackerat någon där... Negrerna vet jag inget om mer än att man undviker dem.
Citera
2015-11-12, 21:41
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.H.
Skjuter du någon med kanon kan denne fortfarande få lindriga skador men det är endå ett mordförsök.
Sparkar du en 2åring i huvudet är det fortfarande mordförsök...

Givetvis men hur kan man misslyckas med att svårt skada en 2-åring om man verkligen försöker?
Citera
2015-11-12, 21:41
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Jag vet vem det kan vara. Han är inte invandrare kan jag säga. Det är en etnisk svensk. Mer än det vill jag ej säga. Har kontakt mina kollegor!

Sure...

Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Å andra sidan uppger inte polisen signalement heller. Jag tippar på att de har lite teorier om tänkbara GM. Förmodligen personer med diverse psykiska problem eller aggressivitetsproblem.

Jovisst, det går ju inte utesluta att de egentligen misstänker en person som är känd för polisen sedan tidigare och att de vill ha vittnen som kan styrka händelsen. De hade ingen övervakningskamera på bussen?
Citera
2015-11-12, 21:44
Medlem
Mich13s avatar
Ingenting förvånar längre, i alla fall...

Hoppas man hittar aset snabbt. Sen blir väl hans straff att får gratis fika i tre månader eller något.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsnegrer
avsaknaden av signalement i media är det säkraste kortet på att det inte är en vit svensk. Garanterat svarting alltså!

Är väl ändå relativt sällan som man går ut med hårfärg och ögonfärg i såhär tidigt skede, brukar väl maximalt vara typ kläder och längd. Helt befängt att det fortfarande finns puckon som påstår det här.

Gissningsvis nåt psykiskt sjukt pucko, känns inte supergenomtänkt att misshandla en 2-åring på allmän plats plus att barnet bara blev lindrigt skadat vilket nog kan tyda på att det inte är nån särskilt välkoordinerad person vi talar om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Aldrig i helvete att en svensk människa ger sig på en 2åring. Då måste man ha allvarliga psykiska problem. Rymt från rättspsyk eller liknande. Sannolikheten är alltså kanske 1/100 att det är en etnisk svensk.. Och varför skulle en A-lagare ge sig på en unge.. Dom gör inte sånt. Dom tafsar mest på unga tjejer eller slåss med varandra. Dom har tillräckligt med moral att inte ge sig på ett oskyldigt barn.

Invandrare från exotiska länder däremot har inte samma spärrar som västerländska människor har så känns VÄLDIGT sannolikt att en neger gick bananas på en random svensk unge som "hämnd" på svenska samhället. Ungefär som ikea mordet..

Ingen frisk människa ger sig på en 2-åring bara sådär. Akut psykos tex

Man kan ha allvarliga psykiska besvär utan att ha rymt från rättspsyk, det är inte alldeles vanligt att människor som fått eller rymt från rättspsykiatrisk vård begår liknande brott heller?
Citera
2015-11-12, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Sure...

Jovisst, det går ju inte utesluta att de egentligen misstänker en person som är känd för polisen sedan tidigare och att de vill ha vittnen som kan styrka händelsen. De hade ingen övervakningskamera på bussen?

Det verkar ju som om det finns flera vittnen till händelsen dessutom och då är det i vissa fall rent korkat att gå ut med ett signalement.

Vi får hoppas att informationen är god nog för att GM kan gripas snabbt.
Citera
2015-11-12, 21:46
Medlem
Bollregs avatar
Ett psykfall hade nog inte flytt, gm har troligen någon sorts relation till mamman eller barnet.

Jag säger som Betnér, Sverige aldrig varit tryggare än nu.
Citera
2015-11-12, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Aldrig i helvete att en svensk människa ger sig på en 2åring. Då måste man ha allvarliga psykiska problem. Rymt från rättspsyk eller liknande. Sannolikheten är alltså kanske 1/100 att det är en etnisk svensk.. Och varför skulle en A-lagare ge sig på en unge.. Dom gör inte sånt. Dom tafsar mest på unga tjejer eller slåss med varandra. Dom har tillräckligt med moral att inte ge sig på ett oskyldigt barn.

Invandrare från exotiska länder däremot har inte samma spärrar som västerländska människor har så känns VÄLDIGT sannolikt att en neger gick bananas på en random svensk unge som "hämnd" på svenska samhället. Ungefär som ikea mordet..

Sånt där "en svensk skulle ALDRIG" skrev folk efter Trollhättanmorden också och kolla, en etniskt svensk gick in på en skola och mördade barn. Grattis.
Överskatta inte dina egna gener och sluta anta skit för att du är en främlingsfientlig liten fjolla.
Citera
2015-11-12, 21:47
Medlem
Måste ha varit något typ av knarkaffär som har gått fel. Som vanligt i Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in