Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
LIFTAR DU RUNT I DOM HÄR STÄLLENA? PÅ NATTEN?
Respekt!
Ja.. En kväll förra året, vid den här tiden, blev jag lämnad ensam vid centralstationen och blev då helt förkrossad, då jag var mycket full. Min före detta, som jag skulle sovit hos, sprang iväg utan mig och jag bodde just då hos honom och hade ingen annanstans att sova. Några tjejer i sextonårsåldern övertygade mig att jag skulle åka med på fest vid Friskväderstorget, och det gjorde jag. Innan hade jag ringt en kompis som bor ute på Hisingen (långt bort som fan), och han hade sagt att jag eventuellt kunde sova hos honom. Jag hinner vara på festen någon timma, då han ringer och säger att han kan möta mig i stan om en halvtimma.. Så jag promenerar glatt iväg till spårvagnen enbart för att inse att nästa spårvagn gick om en timma.
Så liftar in till stan med någon blatte (givetvis, det finns knappt några vita där). Jag är nervös och full och ledsen och röker upp två paket cigg (som var hans) på vägen in till stan. Någonstans vid en parkeringsplats, jag minns inte riktigt vart, men innan Götaälvbron, stannar han och tänker knulla med mig. Så jag börjar gråta och övertygar honom om att jag har hiv. Till slut skiter han i det och jag klarar mig undan med lite blåmärken och rivsår. Till slut möter jag min killkompis, i alla fall.