2015-11-18, 08:49
Medlem
Fenjal888s avatar
Fy fan, jag har kollat p denna en lngre tid men inte ftt tummen ur rven och gjort ngonting. Jag tnkte en dubbling av kursen ver ngra mnaden, men nu har den gtt +200% p tv veckor. Lokalt maximum?
2015-11-18, 09:10
Medlem
Hillbilly2s avatar
jvlar vad den drar
2015-11-18, 10:19
Medlem
Grattis till alla som lyckades hitta den hr prlan i ett tidigt skede. Blir frvnad om den inte str i 3 kr i slutet av nsta vecka, helt sinnessjuk kursutveckling p s kort tid, en sund sdan ocks fr den delen.
2015-11-18, 14:22
Medlem
Faan va de va krut i denna aktie d e jvligt glad ja in 100 k hr bara lite halvt p skoj 😅😎
2015-11-18, 17:23
Medlem
Hillbilly2s avatar
100k halvt p skoj, grattis m jag sga
2015-11-18, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillbilly2
100k halvt p skoj, grattis m jag sga
Ja man tackar ligger annars tungt i fing men nr den str och stampar lite nu s fr man ju passa p 😊 r tyvrr dligt plst p smart men lite snabbt kollat och rknat s borde vi ju n 2 kr inom vldigt snar framtid ..! Rtta mej grna om jag har fel 😃😉?
2015-11-18, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hk2hk2
Ja man tackar ligger annars tungt i fing men nr den str och stampar lite nu s fr man ju passa p 😊 r tyvrr dligt plst p smart men lite snabbt kollat och rknat s borde vi ju n 2 kr inom vldigt snar framtid ..! Rtta mej grna om jag har fel 😃😉?

Jag r ganska tungt investerad i Smart energy med 0.36 i gav, sljer inte en enda innan 2 kr, nr det nrmar sig fr man se hur det ser ut om det r d lnt att slja eller om det kanske till och med kan fortstta
2015-11-18, 17:50
Medlem
Hillbilly2s avatar
Visa mig grna hur ni rknat p 2kr, sjlv har jag bara ridit p vgorna lite
2015-11-18, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perrerodlok
Jag r ganska tungt investerad i Smart energy med 0.36 i gav, sljer inte en enda innan 2 kr, nr det nrmar sig fr man se hur det ser ut om det r d lnt att slja eller om det kanske till och med kan fortstta
Grattis ! S lgt gav hade jag grna med haft 😅 den som lever fr vl se men vi har nog en fin dag imorgon med !
2015-11-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillbilly2
Visa mig grna hur ni rknat p 2kr, sjlv har jag bara ridit p vgorna lite
Jag vill grna inte lgga upp ngot snt nnu nr jag som sagt lite fr lite plst nnu 😊 men tror du kan sitta lugn ett bra tag till iaf 👍
2015-11-18, 17:54
Medlem
Hillbilly2s avatar
Ser ven att aktien ftt ca 300 nya gare bara idag kanske f nnu roligare resa imorgon
2015-11-18, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronsPojken
Om man skulle resonera s skulle det ju inte vara mnga bolag kvar? Att marknaden finns r ju uppenbar d landsbygden trycks lngre och lngre frn stderna. Sen varfr andra strre aktrer inte hnger p kan jag inte svara fr.

Jag tnker inte sitta och spotta ur mig 100kr till nyr eller skryta om hur mnga miljoner aktier jag har (fr det har jag inte). Det enda jag kan sga r att jag har en stark tro fr fretaget och dess id!

Vad jag menar, om det finns pengar att hmta, varfr ger sig inte dom stora bensinbolagen sig in i den marknaden istllet fr att lgga ner mackar p landet? Eller kommer det komma sura utgifter i efterhand som man inte ser nu?

Det jag vill sga, det knns fr enkelt bara, att man s snabbt kan tjna miljoner p "direkten"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in