2015-11-18, 08:49
Medlem
Fenjal888s avatar
Fy fan, jag har kollat på denna en längre tid men inte fått tummen ur röven och gjort någonting. Jag tänkte en dubbling av kursen över några månaden, men nu har den gått +200% på två veckor. Lokalt maximum?
2015-11-18, 09:10
Medlem
Hillbilly2s avatar
jävlar vad den drar
2015-11-18, 10:19
Medlem
Grattis till alla som lyckades hitta den här pärlan i ett tidigt skede. Blir förvånad om den inte står i 3 kr i slutet av nästa vecka, helt sinnessjuk kursutveckling på så kort tid, en sund sådan också för den delen.
2015-11-18, 14:22
Medlem
Faan va de va krut i denna aktie då e jävligt glad ja in 100 k här bara lite halvt på skoj 😅😎
2015-11-18, 17:23
Medlem
Hillbilly2s avatar
100k halvt på skoj, grattis må jag säga
2015-11-18, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillbilly2
100k halvt på skoj, grattis må jag säga
Ja man tackar ligger annars tungt i fing men när den står och stampar lite nu så får man ju passa på 😊 är tyvärr dåligt påläst på smart men lite snabbt kollat och räknat så borde vi ju nå 2 kr inom väldigt snar framtid ..! Rätta mej gärna om jag har fel 😃😉?
2015-11-18, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hk2hk2
Ja man tackar ligger annars tungt i fing men när den står och stampar lite nu så får man ju passa på 😊 är tyvärr dåligt påläst på smart men lite snabbt kollat och räknat så borde vi ju nå 2 kr inom väldigt snar framtid ..! Rätta mej gärna om jag har fel 😃😉?

Jag är ganska tungt investerad i Smart energy med 0.36 i gav, säljer inte en enda innan 2 kr, när det närmar sig får man se hur det ser ut om det är då lönt att sälja eller om det kanske till och med kan fortsätta
2015-11-18, 17:50
Medlem
Hillbilly2s avatar
Visa mig gärna hur ni räknat på 2kr, själv har jag bara ridit på vågorna lite
2015-11-18, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perrerodlok
Jag är ganska tungt investerad i Smart energy med 0.36 i gav, säljer inte en enda innan 2 kr, när det närmar sig får man se hur det ser ut om det är då lönt att sälja eller om det kanske till och med kan fortsätta
Grattis ! Så lågt gav hade jag gärna med haft 😅 den som lever får väl se men vi har nog en fin dag imorgon med !
2015-11-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillbilly2
Visa mig gärna hur ni räknat på 2kr, själv har jag bara ridit på vågorna lite
Jag vill gärna inte lägga upp något sånt ännu när jag som sagt lite för lite påläst ännu 😊 men tror du kan sitta lugn ett bra tag till iaf 👍
2015-11-18, 17:54
Medlem
Hillbilly2s avatar
Ser även att aktien fått ca 300 nya ägare bara idag kanske få ännu roligare resa imorgon
2015-11-18, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronsPojken
Om man skulle resonera så skulle det ju inte vara många bolag kvar? Att marknaden finns är ju uppenbar då landsbygden trycks längre och längre från städerna. Sen varför andra större aktörer inte hänger på kan jag inte svara för.

Jag tänker inte sitta och spotta ur mig 100kr till nyår eller skryta om hur många miljoner aktier jag har (för det har jag inte). Det enda jag kan säga är att jag har en stark tro för företaget och dess idé!

Vad jag menar, om det finns pengar att hämta, varför ger sig inte dom stora bensinbolagen sig in i den marknaden istället för att lägga ner mackar på landet? Eller kommer det komma sura utgifter i efterhand som man inte ser nu?

Det jag vill säga, det känns för enkelt bara, att man så snabbt kan tjäna miljoner på "direkten"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in