Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-09, 19:55
  #1
Medlem
Är det någon som varit med om en nära döden upplevelse? Berätta
Citera
2015-11-09, 20:00
  #2
Medlem
Yinool0401s avatar
En snubbe blev skjuten 10 meter ifrån mig,,, det var en riktig,, nära döden upplevelse.

Knäppt i fejset
Citera
2015-11-09, 20:06
  #3
Medlem
Spice.
Citera
2015-11-10, 00:27
  #4
Medlem
Jackschnuss avatar
Benzo och Spice. Benzo blev jag så seg så jag somna nästan in tydligen. Spice var första knarket när jag var 15. Vi satt i tält ute vid gbgs skärgård och puffa. Jag flippade ut totalt, drog in lera och hade hjärtklappning. Testa fan inte Spice, även om det är "säkert" det är sämsta skiten som finns.
Citera
2015-11-10, 23:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackschnus
Benzo och Spice. Benzo blev jag så seg så jag somna nästan in tydligen. Spice var första knarket när jag var 15. Vi satt i tält ute vid gbgs skärgård och puffa. Jag flippade ut totalt, drog in lera och hade hjärtklappning. Testa fan inte Spice, även om det är "säkert" det är sämsta skiten som finns.

Spice var ju bättre förr när det skulle efterlikna cannabis, men i striden om att "finnas kvar" lagligt såldes konceptet. I dagsläget vet ju knappt tillverkarna vad som är i, skulle hellre bruka metamfetamin.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback