Citat:
Ursprungligen postat av
IQ130
Vi andra såg att Jimme var aggressiv, sliten, blek och hålögd. Antingen problem med spelmissbruket igen, eller fortfarande.
Vet inte om ni SD-anhängare förstår att ska man locka folk utanför sekten måste man svara på frågor, se fräsch ut, inte angripa, inte attackera. LO framstod som seriöst oroliga och engagerade, SD som en sekt för redan övertygade där man helt frankt tror att framgång bygger på att försöka lura sig till makt. Man vill ha LO-väljarna men kapa deras branscher och sänka a-kassan. Fungerar ju inte.
Tss, du snackar om sekten SD.. Sekten LO och S försvar du dock!
Missförstå mig inte, stommen i S och LO är arbetare, de har min respekt. Eliten, Thorwaldsson och Löfven däremot, personer som dem har jag ingen respekt för.
Tycker du att LO framstod som "seriöst oroliga och engagerade" borde du ta dig en funderare. De kör inte med något annat än gammalt ohederligt fulspel, vilket Åkesson synar.
Ja, Åkesson visade ovanligt mycket känslor, men det kan jag ändå ha förståelse för när man får chansen att debattera någon som Thorwaldsson.
Vad grundar du påståendet att Åkesson skulle vara spelberoende på? Sluta med försök till karaktärsmord.
Åkesson svarade på frågorna och kritiken, det gjorde inte Thorwaldsson.
Och innan du avfärdar min kritik, har aldrig röstat på SD, så du behöver inte oroa dig för att jag är med i SD sekten.