Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Får rätta dig ännu en gång! Han har en cysta i HJÄRNAN inte i hjärtat. Dessutom upptäckte dom den för mer än 5 år sedan och just nu är den inte livshotande.
Angående abrupta avslutet på tv-karriären stämmer inte heller. Han är aktuell i ett nytt program på 3:an som startar inom kort.
Hoppsan! Varför skrev jag hjärtat? Det skulle ju vara mer unikt, har sällan hört om folk med cystor i hjärtat.

. Jasså, har han nytt på G? Jag läste en intervju med honom i något gratismagasin jag plockade upppå stan där han berättade att han tyckte det var så skönt att sluta med tv, att han och Matthias inte "satt fast i höfterna" och att han han trivdes med att bara jobba tre dagar i veckan ocha bara vara ledig i hans avskiljda hem på landsbyggden. När intervjuaren frågade varför han jobbade så lite så svarade han något i stil med "jag har sett till att ta mig tid för mig själv". Man kan ju misstänka att han inte
orkar jobba mer än tre dagar veckan.
Citat:
Ursprungligen postat av Zenon1
Scrollock, det finns två Pamela A. Den svenska verkar förvisso passa bäst i den här tråden, men hur är det med den amerikanska och hennes hepatitsjukdom? Hon gick ju ut för ca 10 år sedan och påstod att hon inte hade så långt kvar. Var det kanske bara en spekulation?
Nämen, där ser man! Usch och fy för att luras så där! Givetvis tänker man på den betydligt mer kända nordamerikanska modellen och inte någon halvt okänd svenska med samma namn! Tycker det verkligen är dålig stil att köra med ett sådant knep avsett för att förleda andra läsare, för det skulle jag aldrig i mitt liv själv komma på tanken att göra!
Ang. Baywatch-Pamela så ja, det stämmer, Hepatit C var det men jag minns att det var ett ståhej om var hon fick det ifrån, att hon fick det från en smutsig tatueringsnål och inte från Tommy Lees pitt, som det tidigare uppgetts. Detta var under den infekterade skiljsmässostriden och hon var noga med att påpeka att det var nålen som låg bakom sjukdomen för att folk inte skulle tro att hon varit intim med Tommy under en längre tid. Det är därmed oklart om även Tommy LEe har Hepatit C.